۵۰ سبد معیشتی عیدانه بچه مسجدی های هئیت روضه الرقیه (س) جیرفت به نیازمندان
۵۰ سبد معیشتی عیدانه بچه مسجدی های هئیت روضه الرقیه (س) جیرفت به نیازمندان

۵۰ سبد معیشتی عیدانه بچه مسجدی های هئیت روضه الرقیه (س) جیرفت به نیازمندان

حجت الاسلام علیرضا فراشی گفت: در راستای اجرای طرح کمک مومنانه، تعداد ۵۰ سبد معیشتی شامل اقلامی همچون روغن، مرغ، برنج، لپه، عدس، رب گوجه، ماکارونی و خرما هر یک به ارزش یک میلیون تومان در بین نیازمندان سطح شهر توزیع شد.
شناسه خبر : 1262976 تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۲۸

حجت الاسلام علیرضا فراشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: در آستانه این عید فرخنده به همت بچه مسجدی های هیئت و حسینیه روضه الرقیه (س) طرح کمک مومنانه اجرا شد.

 

 

 

امام جماعت مسجد و حسینیه روضه الرقیه (س) جیرفت افزود: در راستای اجرای این طرح، تعداد ۵۰ سبد معیشتی شامل اقلامی همچون روغن، مرغ، برنج، لپه، عدس، رب گوجه، ماکارونی و خرما هر یک به ارزش یک میلیون تومان در بین نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: در لبیک به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان، این طرح در آستانه عید فطر اجرا شد تا لبخندی بر لبان نیازمندان بنشانیم.

 

 

وی محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان را یکی از رسالت های اصلی مسجد برشمرد و تصریح کرد: اهالی دلسوز یک محله می‌توانند با یکدیگر هم دل شوند و با سنت پسندیده انفاق گرد و غبار محرومیت را از چهره همنوعان خود بزدایند.
حجت الاسلام فراشی عنوان کرد: اگر افرادی که تمکن مالی دارند به‌ صورت فردی یا گروهی درصدد حل مشکلات جامعه باشند ما هیچ نیازمندی در جامعه نخواهیم داشت.

پایان پیام/ 586