نوجوانان عاشورایی بام، میهمان افطاری خانواده شهید «محمد تقی وحیدی»
نوجوانان عاشورايي بام، ميهمان افطاري خانواده شهيد «محمد تقي وحيدي»
در اسفراین؛

نوجوانان عاشورایی بام، میهمان افطاری خانواده شهید «محمد تقی وحیدی»

نوجوانان کانون فرهنگي هنري عاشورا مسجد امام حسين عليه السلام دهستان بام اسفراين پاي سفره افطاري ساده پدر شهيد نشستند و با يا شهدا افطار کردند.
شناسه خبر : 46482 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی، «محمد حسن حدادی» مدیر کانون فرهنگی هنری عاشورا بام اسفراین در ورق های ماندگار این کانون، در ماه مبارک رمضان، از قاب خاطره ای ناب و ارزشمند گفت و توضیح داد: کودکان و نوجوانان این کانون با شوق به دیدار خانواده  شهید «محمد تقی وحیدی» رفتند و همراه کلمات پرخاطره پدر آن شهید والامقام، میهمان ماه خدا شدند.

وی اضافه کرد: بچه ها ابتدا با نوحه و قرائت زیارت عاشورا با پدر شهید هم نوا شدند و پس از آن قامت بستند و نماز مغرب و عشاء را اقامه کردند.

 

حدادی، تصویر بچه های مسجد پای سفره افطاری پدر شهید وحیدی را قابی زیبا از تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و گفت: تمام تلاش ما معرفی ویژگی ها و سیره شهدا و نیز انس نوجوانان و جوانان با یادمان  و آثار انسان ساز  شهیدان است.

 

وی در بخشی دیگر از برگزاری نشست های معرفتی ویژه نوجوانان در ایام ماه مبارک رمضلن بویژه ایام منتهی به لیالی قدر خبر داد و گفت: در این نشست ها نوجوانان با مباحث دینی و اخلاقی آشنا شدند و مسایل مطرح شده با هدف  رفع شبهات،  مورد بحث و تحلیل قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشورا بام  حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس، دیدارهای مکرر نوجوانان با خانواده های شهدا و تشکیل هیئت هفتگی نوجوانان در جوار خانواده شهدا و پذیرایی از عموم  روزه داران با سفره ساده افطاری از اهم برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان  نام برد.

 

پایان/