بیش از ۵۰ پایگاه قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی راه اندازی می شود
بیش از ۵۰ پایگاه قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی راه اندازی می شود

بیش از ۵۰ پایگاه قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی راه اندازی می شود

رضایی گفت: در راستای اجرای طرح « هرمسجد یک پایگاه قرآنی» ۵۸ پایگاه قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی راه اندازی می شود.
شناسه خبر : 1262194 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ۵۸ پایگاه قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی راه اندازی می شود.

وی افزود: رصد و اریابی عملکرد کانونها و گزارشهای ثبت شده در سامانه بچه های مسجد از جمله عوامل مهم انتخاب کانون بعنوان پایگاه قرآنی بوده است و کانونهایی که عملکرد بهتری از لحاظ کمیت و کیفیت فعالیت داشته باشند به عنوان کانون  برتر معرفی خواهند شد.

رضایی  با بیان اینکه از این تعداد بیشترین مورد از شهرستان میاندوآب بوده، گفت: همچنین از شهرستان های خوی، نقده، ارومیه، تکاب، چایپاره، شوط و سلماس نیز کانون های فعالی در حوزه فعالیت های قرآنی دارند که در صورت تایید بعنوان پایگاه قرآنی انتخاب می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی هماهنگی گفت: کانون های فرهنگی و هنری می توانند با ایجاد اتباط مفید و مستمر با امام جماعت مسجد و هئیت امنا، ارتباط با کانونهای همجوار جهت اجرای برنامه های مشترک و به اشتراک گذاشتن ظرفیتها  و با برنامه ریزی و اطلاع رسانی منظم و موثر از کانون های منتخب در این طرح باشند.

وی با بیان اینکه اجرای فعالیت های قرآنی در ابتدای سال و همزمان با ماه رمضان از مطالبه های رهبری بوده، ادامه داد: اجرای طرح «هر مسجد يک پايگاه قرآني» یکی ا برنامه های شاخص ستاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است.

پایان پیام/ 566