همه فعالیت‌های مسجدی باید با محور زمینه‌سازی برای ظهور انجام شود/ تدارک کانون‌های مساجد برای روز قدس
همه فعاليت‌هاي مسجدي بايد با محور زمينه‌سازي براي ظهور انجام شود/ تدارک کانون‌هاي مساجد براي روز قدس
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در نمایشگاه قرآن؛

همه فعالیت‌های مسجدی باید با محور زمینه‌سازی برای ظهور انجام شود/ تدارک کانون‌های مساجد برای روز قدس

حجت‌الاسلام‌والمسلمين خداداده با بيان اينکه همه فعاليت‌هاي مسجدي بايد با محور زمينه‌سازي براي ظهور انجام شود، گفت: بچه‌هاي مسجد راهپيمايي روز قدس را از مسجد آغاز و آن را به نماز جمعه ختم مي‌کنند.
شناسه خبر : 46267 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۰:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به نقل از خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده» با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در بخش نهادها و موسسات دولتی سی‌امین نمایشگاه بین‌ المللی قرآن کریم با تأکید بر اهمیت روز قدس و ضرورت حضور پرشور بچه‌های مسجد در این راهیپمایی، اظهار کرد: مسجد محل مجاهدت و تلاش و تربیت مومنان مجاهد و انقلابی است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: بنابر تصریح روایات، مسجدالاقصی محل اقامه نخستین نماز جماعت حضرت بقیةالله الاعظم(عج) پس از ظهور است از این رو، ما در ستاد در موضوع قدس و مسجدالاقصی تلاش‌مان پیوند عمیق بین گفتمان مهدوی و مسجدی است.

وی با بیان اینکه مساجد و مسجدی‌ها باید برای ظهور آماده شوند، گفت: همه فعالیت‌های مسجدی باید با محور زمینه‌سازی برای ظهور انجام شود، این مهم نیازمند عزم و همت مسجدی‌ها و بچه‌های مسجد است.

حجت‌الاسلام خداداده درباره برنامه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: برنامه ستادهای استانی این کانون‌های آغاز راهپیمایی از مساجد و ختم شدن آن به محل اقامه نماز جمعه است، البته هر یک از استان‌ها به تناسب ظرفیت‌های خود برنامه‌هایی را برای حضور پرشور و اثرگذار بچه‌های مسجد در این راهپیمایی تدارک دیده‌اند.

گفتنی است، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین ماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ با شعار «می‌خوانمت» میزبان بازدیدکنندگان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) است.