میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج)روستای ساغری جیرفت از روزه داران کوچک
میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج)روستای ساغری جیرفت از روزه داران کوچک

میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج)روستای ساغری جیرفت از روزه داران کوچک

حجت الاسلام علی اکبر خشکاب گفت: در یک اقدام ابتکاری از دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی خواستیم روزه کله گنجشکی بگیرند و ظهر پس از شرکت در نماز جماعت برای افطار مهمان ما باشند.
شناسه خبر : 1261542 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۵

حجت الاسلام علی اکبر خشکاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، پیوند مسجد و مدرسه را از رویکردهای مسجد صاحب الزمان (عج) در جذب کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: یکی از برنامه های ما در طرح پیوند مسجد و مدرسه در ایام ماه مبارک رمضان، آشنایی و دانش آموزان با واجبات دینی همچون روزه و تشویق آنها به روزه داری است.

 


امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) روستای ساغری جیرفت با بیان این مطلب که تربیت دینی از سنین کودکی باید آغاز شود، ابراز کرد: برای این که دانش آموزان پس از رسیدن به سن تکلیف واجبات شرعی خود را از روی میل و رغبت و بدون اصرار والدین انجام دهند، باید زمینه آن در سنین کودکی فراهم شود.

 

 

وی مسجد بهترین مکان برای آموزش واجبات دینی و احکام شرعی به کودکان و نوجوانان است، بیان کرد: در یک اقدام ابتکاری از دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی خواستیم روزه کله گنجشکی بگیرند و ظهر پس از شرکت در نماز جماعت برای افطار مهمان ما باشند.

حجت الاسلام خشکاب اظهار کرد: با این طرح ابتکاری، بچه ها علاوه بر شرکت در نماز جماعت، تمرین روزه داری می کنند.
امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) روستای ساغری جیرفت یادآور شد: یکی از برنامه های ما آموزش احکام شرعی مثل وضو و نماز بوده که پیش از این نیز روش صحیح وضو و نماز به دانش آموزان آموزش داده ایم.

پایان پیام/ 586