برگزاری محافل انس با قرآن کریم در جنوب کرمان
برگزاری محافل انس با قرآن کریم در جنوب کرمان

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در جنوب کرمان

بهرام مسلمی مهنی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در شهرستان های جنوب کرمان در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1260715 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۸

بهرام مسلمی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در شهرستان های جنوب کرمان در حال برگزاری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: محفل انس با قرآن کریم در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، منوجان، زهکلوت، کهنوج، قلعه گنج و سایر شهرستان ها با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی بین المللی در حال برگزاری است.
وی با اشاره به این مطلب که رمضان بهترین فرصت برای ترویج معارف قرآن کریم است، ابراز کرد: یکی از رویکردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در ترویج فرهنگ قرآن کریم در این ماه مبارک، برگزاری محافل انس با قرآن کریم است.

مسلمی مهنی اظهار کرد: در کنار برگزاری این محافل نورانی، سرود سلام فرمانده، گروه تواشیح، نغمه های قرآنی به زبان های مختلف و تلاوت های قرآن توسط قاریان ملی و بین المللی اجرا می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که کرسی تلاوت قرآن کریم در چند سال اخیر در جنوب کرمان برگزار شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است، عنوان کرد: این گونه مراسمات معنوی جزء نیازهای فرهنگی شهرستان ها است که می توان در راستای گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی نهایت استفاده را از برگزاری آن برد.

پایان پیام/ 586