ساختمان موسسه فرهنگی هنری کانون امام خمینی (ره) شهرستان جویم افتتاح شد
ساختمان موسسه فرهنگي هنري کانون امام خميني (ره) شهرستان جويم افتتاح شد
با حضور امام جمعه شهرستان جویم؛

ساختمان موسسه فرهنگی هنری کانون امام خمینی (ره) شهرستان جویم افتتاح شد

ساختمان موسسه فرهنگي هنري کانون امام خميني (ره) شهرستان جويم، با حضور امام جمعه، فرماندار و تني چند از مديران ارشد اين شهرستان افتتاح شد.
شناسه خبر : 46081 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از جنوب فارس: پروژه ساختمان موسسه فرهنگی هنری کانون امام خمینی(ره) شهر منصورآباد شهرستان جویم، با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مدیران ارشد این شهرستان در روز جمعه 18 فروردین ماه برگزار شد.

این ساختمان چند منظوره با هدف اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه فعالیت های خواهران عضو در کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در زمینی دارای 100 متر زیربنا و 320 متر مساحت، اهدایی خانواده شهید «بادرام» ساخته شده است؛ همچنین خانواده کامگار نیز 750 میلیون تومان جهت ساخت و ساز ساختمان هزینه کرده و مابقی هزینه‌ها و مصالح به همت گروه های جهادی و اعضای کانون و شهر منصور آباد پیگیری می شود.

«محمدابراهیم اخوت» در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهرستان جویم، از جمله کانون‌های مساجد فعال و پیشگاه در عرصه‌های مختلف است، گفت: اعضای این کانون از آغاز تاسیس یعنی سال 1390، فعالیت‌های متعددی داشتند که از جمله آنها می‌توان به کمک‌های مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی، تهیه لوازم تحریر، تبلت و تلفن همراه جهت آموزش مجازی دانش آموزان بی بضاعت و همچنین تهیه وسایل پزشکی همچون ویلچر، عصا و ... اشاره کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب فارس افزود: این کانون همچنین یکی از کانون‌های پیشگام در عرصه سرود محسوب می شود که امیدواریم در آینده ای نزدیک اولین استودیو ضبط صدای شهرستان جویم، با همکاری مسئولین این شهرستان در این مجموعه فرهنگی هنری احداث شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از «امیرحسین کامگار» مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ؤه) شهرستان جویم و یکی از خیرین شهر منصورآباد تجلیل به عمل آمد.