تدارک گسترده کانون محبان علی‌اکبر (ع) کرمانشاه در ماه مبارک رمضان/30 شب اطعام روزه‌داران به همت بچه‌های مسجد
تدارک گسترده کانون محبان علي‌اکبر (ع) کرمانشاه در ماه مبارک رمضان/30 شب اطعام روزه‌داران به همت بچه‌هاي مسجد

تدارک گسترده کانون محبان علی‌اکبر (ع) کرمانشاه در ماه مبارک رمضان/30 شب اطعام روزه‌داران به همت بچه‌های مسجد

مقدسي، با اشاره به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري محبان علي‌اکبر (ع) کرمانشاه در ماه مبارک رمضان گفت: در طول 30 شب ماه مبارک، افطار و اطعام روزه‌داران به همت بچه‌هاي مسجد صورت مي‌پذيرد.
شناسه خبر : 46080 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۴

«میثم مقدسی» در گفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های کانون «محبان علی‌اکبر (ع)» به مناسبت ماه مبارک رمضان بیان کرد: امسال همچون سنوات قبل برنامه افطاری خیابانی به همت اعضای کانون و بچه های مسجد برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان علی‌اکبر (ع) کرمانشاه افزود: این برنامه افطاری از سال 1383 شکل گرفته و تا امروز ادامه دارد به طوری که در هر 30 شب ماه مبارک رمضان در میدان «غدیر» کرمانشاه برقرار بوده و دو هزار نفر اطعام می شوند.


وی گفت: اعضای کانون محبان علی‌اکبر (ع) علاوه بر اطعام روزه داران، همواره اقدامات خیرخواهانه دیگری نیز در برنامه های خود دارد که از جمله آنها می توان به توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه جهیزیه اشاره کرد.

مقدسی در بخش دیگری از مباحث خود از برپایی بزرگترین اجتماع در غرب کشور تحت عنوان اجتماع بزرگ عموم عزاداران امیرالمومنین و مدافعان حریم آل‌الله خبر داد و گفت: این اجتماع چهارشنبه 23 فروردین (همزمان با شب 21 ماه مبارک رمضان) راس ساعت 21:30 به صورت دسته عزاداری در میدان غدیر کرمانشاه برگزار می شود.

این فعال مسجدی افزود: این اجتماع برای پانزدهمین سال متوالی است که برگزار می شود و بیش از پنج هزار شرکت کننده دارد.