ویژه برنامه عزاداری شب‌های قدر در مسجد سنگ‌بست برگزار می‌شود
ویژه برنامه عزاداری شب‌های قدر در مسجد سنگ‌بست برگزار می‌شود

ویژه برنامه عزاداری شب‌های قدر در مسجد سنگ‌بست برگزار می‌شود

سوات‌پور گفت: ویژه برنامه عزاداری شب‌های قدر در مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1260632 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

حسین سوات پور-مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: ویژه برنامه عزاداری شب‌های قدر به مدت سه شب(20، 22 و 24 فروردین) در مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم‌ها راس ساعت 21:30 آغاز می‌شود افزود: حجت‌الاسلام مهدی روشنی به عنوان سخنران و محمود یوسف زاده و رضا اسماعیلی مداحان برنامه هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال گفت: سخنرانی، قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، زیارت عاشورا، قرآن به سر و نوحه‌خوانی و مناجات خوانی از جمله برنامه‌های این مراسم معنوی است.

 

سوات‌پور با بیان اینکه همه مقدرات بندگان خدا در طول یک سال آینده در شب قدر، شب خیر و برکت رقم می‌خورد تصریح کرد: هر ساله مردم از مراسم احیای شب‌های قدر استقبال چشم‌گیری دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون جوانان پیرو ولایت ماسال هم با توجه به استقبال مردم از این شب ها، اقدام به برگزاری مراسم با کیفیت بالا می‌کند تا همه حاضرین نهایت استفاده و بهره را از این شب های با فضیلت ببرند.

 

پایان پیام/ 526