توزیع گوشت در بین نیازمندان کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا
توزیع گوشت در بین نیازمندان کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا

توزیع گوشت در بین نیازمندان کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا

کوزه گری از توزیع گوشت در بین نیازمندان کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا خبر داد و گفت: در ماه رمضان امسال هم توزیع گوشت قرمز به همراه هدیه نقدی اجرایی و دل خانواده هایی شاد شد.
شناسه خبر : 1260469 تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۰۱

محمدعلی کوزه گری، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اجرای کمک های مومنانه و طرح دستگیری از افراد کم برخوردار، گامی مهم برای رفع نیاز نیازمندان است که در طول سال با قون اجرایی می شود و کانون مساجد در این بخش فعال وارد شده اند.

این فعال مسجدی افزود: فعالان کانونهای فرهنگی وهنری سجادیه نکا درنقاط مختلف شهرستان در دستگیری از نیازمندان پیشتاز هستند و در مناسبت های مختلف دربین نیازمندان گوشت توزیع می کنند.

کوزه گری از توزیع گوشت در بین نیازمندان کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا  خبر داد و گفت: در ماه رمضان امسال هم توزیع گوشت قرمز به همراه هدیه نقدی اجرایی و دل خانواده هایی شاد شد.

وی یادآور شد: سنت حسنه همدلی و همیاری بچه های مسجد ستودنی است و همکاری خوبی بین فعالان کانون مسجد امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا و خیرین برای توزیع گوشت قربانی به وجود آمد که ادامه دارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا افزود: تلاش برای دستگیری از نیازمندان، سنتی حسنه از اهل بیت است که  باید در جامعه نهادینه شود و کانون مساجد به واسطه حضور جوانان و نوجوانان باید در این امر پیش قدم بوده و این مهم را در بین نسل جدید نهادینه کنند.

پایان پیام/ 175