اجرای طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان به مناسبت ماه رمضان
اجرای طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان به مناسبت ماه رمضان

اجرای طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان به مناسبت ماه رمضان

حجت الاسلام حاجتی از اجرای طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور بررسی مشکلات و مسائل موجود در کانون‌ها خبرداد.
شناسه خبر : 1260054 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۲

حجت الاسلام رضا حاجتی- سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان از اجرای طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبرداد و اظهار کرد: این طرح به‌منظور بازدید از روند فعالیت کانون‌های مساجد و ارتقا توانمندی کانون‌ها با بهره مندی از ظرفیت‌ها اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مرحله اول این طرح از امشب و با حضور در مسجد امام جعفر صادق(ع) فلسطین رشت آغاز می‌شود افزود: در قالب این طرح و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مشکلات و مسائل کانون‌ها مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم جهت پویاتر شدن کانون‌ها اتخاد می‌شود.

 

حاجتی با تاکید بر مسجد محور بودن همه فعالیت‌ها اذعان کرد: مسجد محور حکمرانی اسلامی است و همه مسائل و مشکلات باید با محوریت مساجد رفع شود و گفتمان سازی انقلابی از بستر مساجد و کانون‌ها مساجد شکل گیرد.

 

وی با بیان اینکه تربیت هنرمند متعهد و انقلابی از وظایف کانون‌های مساجد است، تحقق این مهم را در رفع اختلافات میان ارکان مسجد دانست و گفت: با همکاری و مشارکت همه فعالان و اصحاب مسجد است که نقش فرهنگی، هنری و تبلیغی مساجد احیا می‌شود.

 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه مرحله اول این طرح در ۱۰ مسجد اجرا می‌شود اعلام کرد: مسجد امام جعفر صادق(ع) فلسطین، مسجد امام حسن مجتبی(ع) جماران، مسجد شهدای دیانتی، مسجد محمدآباد رودبارتان، مسجد الهادی(ع)، مسجد امام حسین(ع) پیر کلاچای و مسجد بقیه الله الاعظم(ع) سرخبنده در رشت و مسجد آقاسیاهپوش سنگر، مسجد النبی(ص) ملاسرا کوچصفهان و مسجد سیدالشهداء(ع) شهرک انصاری رودسر میزبان طرح یازدید از کانون‌های مساجد هستند.

 

 

پایان پیام/ 84