برگزاری جشنواره «ماه بهشت» ویژه بچه مسجدی های شهرستان گراش
برگزاری جشنواره «ماه بهشت» ویژه بچه مسجدی های شهرستان گراش

برگزاری جشنواره «ماه بهشت» ویژه بچه مسجدی های شهرستان گراش

مقتدری از برگزاری جشنواره «ماه بهشت» همزمان با ماه مبارک رمضان به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا(ع)» شهرستان گراش خبر داد.
شناسه خبر : 1259690 تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۵

علی اکبر مقتدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: «ماه بهشت» عنوان برنامه ای است که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا(ع)» شهرستان گراش در ایام ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا(ع)» شهرستان گراش افزود: این برنامه در پنج بخش متنوع شامل قرآنی، هنری، ورزشی، فرهنگی و برنامه های جانبی به اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های این جشنواره ویژه بچه مسجدی های پنج تا 17 ساله است، عنوان کرد: برنامه های قرآنی جشنواره «ماه بهشت» در سه رشته حفظ، ترتیل و تقسیر قرآن کریم، بخش هنری شامل رشته های عکاسی و نقاشی و بخش فرهنگی شامل جشن سحر اولی ها، دیدار با علما و مسابقه کتابخوانی می شود.

 

مقتدری ادامه داد: همچنین در بخش ورزشی این جشنواره برنامه هایی همچون فوتبال، فوتسال، دارت و شنا و بخش برنامه های جانبی نیز شامل سواد رسانه، برنامه افطاری، اطلاعات عمومی، عطرافشانی قبور شهدا و بازی های رایانه ای است.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت در این برنامه برای دختران و پسران آزاد است، اظهار کرد: علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند به کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) مراجعه کنند.

پایان پیام/ 691