یاری رساندن به مسجدی های چالوس با توزیع ۲۲ سبد غذایی و معیشتی در بین نیازمندان
یاری رساندن به مسجدی های چالوس با توزیع ۲۲ سبد غذایی و معیشتی در بین نیازمندان

یاری رساندن به مسجدی های چالوس با توزیع ۲۲ سبد غذایی و معیشتی در بین نیازمندان

حجت الاسلام کاظمی مازندرانی از یاری رساندن به مسجدی های چالوس به افراد کم برخوردار خبر داد و گفت: تلاش شد تا در سال جدید و ماه رمضان با توزیع ۲۲ سبد غذایی و معیشتی در قالب کمک های کانون امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس به کمک نیازمندان بشتابیم.
شناسه خبر : 1259453 تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

حجت الاسلام سید یحیی کاظمی مازندرانی-مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس - در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: با شروع کرونا و تنگ شدن عرصه فعالیت برای مردم و بروز مشکلات اقتصادی، تلاش برای حمایت از خانواده های نیازمند با فرمان رهبری در دستور کار قرار گرفت و بسته های حمایتی در قالب کمک های مومنانه به دست مردم رسید.

این مدیر مسجدی افزود: این کانون هم با اطاعت از رهبری و پیشگامی در لبیک به سخنان ولی امر مسلمین از همان ابتدای شیوع کرونا وارد عرصه فعالیت و کمک به نیازمندان شد و این فعالیت همچنان در طول سال ادامه دارد.

 

وی یادآور شد: بسیج همه نیروهای انقلابی و کمک به افراد کم برخوردار بیانگر اتحاد و همدلی مثال زدنی در بین مردم است که این مهم در کانون مساجد با قوت بیشتری دنبال شد و جوانان و نوجوانان با قوت پای کار آمدند.

حجت الاسلام کاظمی مازندرانی از یاری رساندن به مسجدی های چالوس به افراد کم برخوردار خبر داد و گفت: تلاش شد تا در سال جدید و ماه رمضان با توزیع 22 سبد غذایی  و معیشتی  در قالب کمک های کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس به کمک نیازمندان بشتابیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس افزود: این کمک ها در مرحله اول این ماه مبارک و عزیز اجرایی شد و تلاش داریم تا به همت خیران مراحل بعدی را در این ماه تکرار کنیم.

پایان پیام/ 175