سرکشی از خانواده‌های شهدا روحیه خدمت‌رسانی را چند برابر می کند
سرکشی از خانواده‌های شهدا روحیه خدمت‌رسانی را چند برابر می کند

سرکشی از خانواده‌های شهدا روحیه خدمت‌رسانی را چند برابر می کند

باقری با بیان اینکه سرکشی از خانواده‌های شهدا روحیه خدمت‌رسانی را چند برابر می کند، گفت: همزمان با ماه رمضان و با هدف بزرگداشت شهدا و تکریم خانواده شهدا اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در دیدار با مادر شهید شفیعی آکردی از ایشان دلجویی کردند.
شناسه خبر : 1259467 تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

محمدعلی باقری-مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران اظهار کرد: تلاش برای نهادینه کردن ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین نسل جدید یکی از برنامه های مهم و راهبردی در کانون مساجد است که با جدیت دنبال می شود.

 

این مدیرمسجدی افزود: ایثارگری و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس موجب بالندگی ایران اسلامی شده است، و ما باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم.

 

وی با بیان اینکه خانواده شهدا امید و چشم و چراغ این انقلاب هستند؛ یادآور شد: همه تلاش ما برای حفظ حرمت خانواده شهدا و پاسداشت نام و یاد شهداست و لحظه ای از این مهم غافل نیستیم و در این راستا برنامه های دوره ای برای دیدار با خانواده شهدا در دستور کار است.

باقری با بیان اینکه سرکشی از خانواده‌های شهدا روحیه خدمت‌رسانی را چند برابر می کند، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف بزرگداشت نام و یاد شهدا و تکریم خانواده شهدا اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در دیدار با مادر شهید شفیعی آکردی از ایشان دلجویی و نام یاد شهید بزرگوارشان را گرامی داشتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان از برنامه های مهمی است که با الگوبرداری از سیره و روش امام علی(ع) در این ماه مبارک در دستور کار داریم و بر این عقیده ایم که باید این فرهنگ در بین نسل جدید نهادینه شود و امروز همه ما باید با الگوبرداری از ائمه اطهار در این بخش گام برداریم.

 

وی یادآور شد: در طول ماه مبارک امسال، برپایی جلسات ختم قرآن، اقامه نماز جماعت، توزیع غذای نذری و سبد کالا و نشست های بصیرتی با جوانان از دیگر برنامه های این ماه مبارک است که با قوت اجرایی می شود.

پایان پیام/ 175