برگزاری مسابقه نقاشی «رمضان و لحظه های افطار و سحر» ویژه کودکان و نوجوانان گراشی
برگزاری مسابقه نقاشی «رمضان و لحظه های افطار و سحر» ویژه کودکان و نوجوانان گراشی

برگزاری مسابقه نقاشی «رمضان و لحظه های افطار و سحر» ویژه کودکان و نوجوانان گراشی

مقتدری از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «رمضان و لحظه های افطار و سحری» ویژه کودکان و نوجوانان به همت کانون فرهنگی هنری «امام رضا(ع)» شهرستان گراش خبر داد.
شناسه خبر : 1259383 تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۲۰

علی اکبر مقتدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: ماه رمضان فرصتی برای ترویج و توسعه فرهنگ ناب روزه داری و بهره مندی از فیوضات معنوی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: از این سو بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)، هیات بین الحرمین و پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) با همکاری هیات امنا مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شبکه بهداشت شهرستان گراش اقدام به برگزاری یک مسابقه ویژه کودکان و نوجوان کرده اند.

 

وی بیان کرد: این مسابقه نقاشی با محوریت «ماه رمضان و لحظه های افطار و سحری» برنامه ریزی شده و علاقمندان در گروه سنی کودک و نوجوان امکان شرکت در این رویداد هنری را دارند.

 

مقتدی ادامه داد: امکان شرکت در این مسابقه برای افراد علاقمند در 2 رده سنی ۶ تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۵ سال مهیا است.

 

وی همچنین به دیگر جزییات شرکت در مسابقه نقاشی اشاره کرد و اظهار داشت: آثار ارسالی به مسابقه باید در قطع A4 باشد و هر فرد تنها می تواند یک اثر را به دبیرخانه مسابقه ارسال کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش با اشاره به اینکه علاقمندان تا 15 ماه رمضان فرصت شرکت در مسابقه را دارند، عنوان کرد: به پنج اثر منتخب جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

 

وی به نحوه ارسال آثار به این مسابقه نیز اشاره کرد و گفت: آثار می بایست در اوقات نماز جماعت به مسجد علی بن ابی طالب (ع) مرکز بهداشت تحویل داده شود.

پایان پیام/ 691