برگزاری محفل انس با قرآن ویژه نوجوانان مسجدی عضو کانون «الزهرا (س)»
برگزاری محفل انس با قرآن ویژه نوجوانان مسجدی عضو کانون «الزهرا (س)»

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه نوجوانان مسجدی عضو کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: بچه های کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در برنامه محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان شرکت کردند.
شناسه خبر : 1259393 تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۲۷

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: برنامه های قرآنی در طول ماه مبارک رمضان همه ساله در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در قالب های گوناگون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: از جمله فعالیت های قرآنی که به همت بچه های مسجد برگزار شده، محفل انس با قرآن ویژه کودکان و نوجوانان مسجدی است.

 

وی بیان کرد: در قالب این برنامه، بیش از 50 نفر از کودکان و نوجوانان عضو این کانون فرهنگی هنری با شرکت در محفل قرآنی به تلاوت آیات قرآن کریم پرداختند.

 

حضوری عنوان کرد: در این محفل قاریان برجسته شهرستان و تعدادی از قاریان نوجوانان این کانون فرهنگی هنری، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، محافل انس با قرآن ویژه بزرگسالان نیز در طول سال و در ایام ماه مبارک رمضان نیز در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» گفت: تفسیر قرآن و بیان نکات کوتاه تفسیری نیز هر هفته دوشنبه شب ها با بیان حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم از دیگر فعالیت های قرآنی است که از سال گذشته در این کانون به صورت مداوم برگزار شده است.

پایان پیام/ 691