برگزاری کلاس های قرآنی ویژه نونهالان دختر در کانون «طوبی» خفر
برگزاری کلاس های قرآنی ویژه نونهالان دختر در کانون «طوبی» خفر

برگزاری کلاس های قرآنی ویژه نونهالان دختر در کانون «طوبی» خفر

حیدری برگزاری کلاس های قرآنی ویژه نونهالان دختر مقطع ابتدایی را از برنامه های کانون فرهنگی هنری «طوبی» شهرستان خفر در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
شناسه خبر : 1259276 تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۵۵

محمدحسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری «طوبی» در ایام ماه رمضان، گفت: در این ایام محافل قرآنی متعددی از سوی بچه های مسجد برای اهالی روستا و اعضای کانون فرهنگی هنری «طوبی» برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «طوبی» شهرستان خفر افزود: برگزاری کلاس های قرآنی ویژه نونهالان دختر مقطع ابتدایی نیز از برنامه های ایام ماه مبارک رمضان است که همه روزه ساعت۱۱صبح برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: از دیگر برنامه های قرآنی در این ماه مبارک، برگزاری مراسم جزء خوانی قران کریم ویژه خواهران است که همه روزه در منازل اهالی روستا راس ساعت ۳عصر برگزار می شود.

 

حیدری سخنرانی مذهبی را دیگر برنامه های این کانون در ماه رمضان عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه هر روز بعداز نماز ظهر و عصر در مسجد «صاحب الزمان (عج)» روستای فتح آباد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اقامه نماز جماعت در سه وعده صبح، ظهر و عصر، مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج)، خاطرنشان کرد:  همچنین قرائت دعای پرفیض افتتاح و تفسیر نهج البلاغه نیز هر شب ساعت هشت درمنازل اهالی روستا برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691