برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در بهار قرآن
برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در بهار قرآن

برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در بهار قرآن

بندگی زاده ،گفت: بمناسبت ماه مبارک پر فضیلت رمضان مراسم جز خوانی قرآن کریم توسط کانون قمر بنی هاشم( ع) سراب شهرستان با حضور جوانان روزه دار در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1259259 تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۴

شهریار بندگی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فرارسید رسیدن ماه مبارک رمضان ،گفت:ماه مبارک رمضان بستری مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و آشنایی با آموزه های دینی است.

 

مدیر کانون قمر بنی هاشم( ع) سراب شهرستان هرسین افزود: ماه رمضان فرصت مناسب برای بیداری در سحر و مناجات و خلوت باخدا و روزه‌داری و گرسنگی در روز و به‌تبع آن سکوت ناشی از حکمت روزه را یک جا برای بندگان مؤمن خداوند فراهم آورده است همچنین این ماه به‌عنوان خجسته‌ترین و بهترین ماه در اسلام شناخته می‌شود. مسلمانان از این ماه به‌عنوان ماه میهمانی خدا نیز نام می‌برند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های کانون در ماه رمضان ،خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های قرائت و مفاهیم قرآن کریم، برگزاری ضیافت افطاری با دعوت از نیازمندان و محرومین، برگزاری نماز جماعت ،برگزاری کلاس های آموزش احکام روزه، ختم قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد و تکایا،  برگزاری مراسم جشن و سرور به مناسبت میلاد امام حسن (ع)،  برگزاریمراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام علی (ع)، بزرگداشت شب های قدر، عطرافشانی مزار شهدا از مهمترین برنامه های کانون در ماه رمضان است.

 

بندگی زاده، تصریح کرد: مراسم جز خوانی با حضور مردم و اعضای کانون در اکثر مساجد سطح شهر و روستا باهمت قاریان و خادمان کتاب الهی در حال برگزاری است.


 

پایان پیام/ 712