اجرای برنامه «۳۰ ‌شب ‌مناجات» در مسجد قمر بنی هاشم (ع) فسا
اجرای برنامه «۳۰ ‌شب ‌مناجات» در مسجد قمر بنی هاشم (ع) فسا

اجرای برنامه «۳۰ ‌شب ‌مناجات» در مسجد قمر بنی هاشم (ع) فسا

برنامه «۳۰ شب مناجات» از ابتدای ماه مبارک رمضان در مسجد قمر بنی هاشم (ع) شهرستان فسا به اجرا در آمده است.
شناسه خبر : 1259142 تاریخ انتشار : ۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «30 شب مناجات» عنوان برنامه ای است که به همت بچه های مسجد قمر بنی هاشم (ع) شهرستان فسا به مناسبت ماه مبارک رمضان به اجرا در آمده است.

 

این برنامه هر شب از ساعت 21 به مدت 45 دقیقه همراه با برنامه مناجات خوانی و بیان معارف اهل بیت(ع) توسط حجت الاسلام محمد درستکار برگزار می شود.

 

این برنامه با مناجات زیارت عاشورا، روضه هفتگی، زیارت آل یاسین، دعای ابوحمزه، حدیث شریف کسا از ابتدای ماه رمضان تا شب پنجم همراه بوده و از شب ششم تا نیمه ماه رمضان نیز با دعای افتتاح، دعای توسل، دعای ابوحمزه، روضه هفتگی، مراسم‌وفات‌حضرت خدیجه سلام الله علیها، دعای ابوحمزه، مناجات حضرت امیر، دعای ابوحمزه، دعای مجیر، مراسم‌ جشن‌ولادت امام حسن علیه السلام همراه است.

 

همچنین از شب شانزدهم تا پایان ماه رمضان نیز محفل انس با قرآن و روضه‌شب‌زیارتی‌‌ارباب، دعای ابوحمزه، مناجات خمس عشر، اولین شب قدر، نهج‌البلاغه‌ خوانی و محفل انس با قرآن، دومین شب قدر، اقامه عزاداری شهادت امام علی (ع)، سومین شب قدر، زیارت امین الله، دعای ابوحمزه، مناجات خمس عشر، زیارت جامعه کبیره، مناجات حضرت امیر، پایان دعای ابوحمزه، روضه هفتگی و وداع و زیارت امام حسین برگزار می شود.

 

مراسم مناجات خوانی شب های ماه رمضان در مسـجد قمربنی‌هاشم (ع) شهرستان فسا ویژه برادران و خواهران است و از عموم مومنان برای شرکت در این برنامه دعوت شده است.

پایان پیام/ 691