خدمت به کتاب خدمت به معارف اسلامی و فطرت الهی است
خدمت به کتاب خدمت به معارف اسلامي و فطرت الهي است
امام جمعه سرخه:

خدمت به کتاب خدمت به معارف اسلامی و فطرت الهی است

حجت الاسلام اشرف گفت: خدمت به کتاب خدمت به معارف اسلامي و فطرت الهي است؛ دانش راه نجات و رمز قوي شدن جامعه اسلامي است که کتاب بهترين ابزار در راستاي تحقق اين هدف محسوب مي شود.
شناسه خبر : 45791 تاریخ انتشار : ۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛ حجت‌الاسلام «مهدی اشرف» شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در فرهنگسرای باران سرخه با بیان اینکه فعالیت های حوزه کتاب و کتابخوانی بسیار حساس است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد،بیان کرد: گزیده شدن کتاب ها در این نمایشگاه مورد توجه بوده است و این گزینشی بودن کتاب ها و ارائه در نمایشگاه کتاب بسیار مطلوب است .

 

امام جمعه سرخه افزود: قیمت پایین کتاب ها در نمایشگاه ها با توجه به چاپ خوب و کیفیت بالا بسیار خوب است که قطعا مورد استقبال مردم شهرستان سرخه و استان سمنان قرار خواهد گرفت.

 

وی گفت: میزتخصصی در نمایشگاه کتاب نیز در دستور کار باشد و در این نمایشگاه نیز  با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان میز تخصصی در حوزه قرآن نیز ایجاد شود و داستان های قرآنی فاخر در این نمایشگاه عرضه شود.

 

حجت الاسلام اشرف تصریح کرد: در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و معرفی مفاخر ایران اسلامی نیز در نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا نسل جدید نا با این فرهنگ های دینی و انقلابی بیشتر آشنا شوند.

 

امام جمعه سرخه گفت: کتاب های پرفروش در زمینه مسائل روز جامعه نیز در نمایشگاه کتاب عرضه شود و در زمینه کتاب صوتی با محوریت کودکان و نوجوان می تواند جذابیت ویژه ای داشته باشد.

 

وی در پایان تاکید کرد:خدمت به کتاب خدمت به معارف اسلامی و فطرت الهی است و دانش راه نجات و رمز قوی شدن جامعه اسلامی است که کتاب بهترین ابزار در این راه می باشد.