۴۰ بسته مواد غذایی میان خانواده های محروم تحت پوشش کانون ‌«امام صادق (ع)» توزیع شد
۴۰ بسته مواد غذایی میان خانواده های محروم تحت پوشش کانون ‌«امام صادق (ع)» توزیع شد

۴۰ بسته مواد غذایی میان خانواده های محروم تحت پوشش کانون ‌«امام صادق (ع)» توزیع شد

صادقی گفت: تعداد ۴۰ بسته مواد غذایی همزمان با ماه مبارک رمضان میان خانواده های محروم تحت پوشش کانون ‌«امام صادق (ع)» توزیع شد.
شناسه خبر : 1258996 تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

جواد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: طرح های خیرخواهانه کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم همزمان با ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد و بچه های مسجد با اجرای آن سعی در گره گشایی هر چند کوچک خانواده های محروم و کم بضاعت دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: در جدیدترین اقدام بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری، با خرید اقلام مورد نیاز خانواده ها، مرحله جدید توزیع بسته های معیشتی به اجرا در آمد.

 

وی با اشاره به کمک های خیرخواهانه به منظور اجرای این طرح، بیان کرد: در این طرح تعداد ۴۰ بسته معیشتی تهیه شد که برای تهیه هر بسته هزینه ای افزون بر ۵۰۰ هزار تومان صرف شده است.

 

صادقی ادامه داد: در مجموع تهیه ۴۰ بسته مواد غذایی در این مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» هزینه ای افزون بر ۲۰ میلیون تومان در بر داشته است.

 

وی با اشاره به محتوای بسته های مواد غذایی در این طرح، بیان کرد: بسته های معیشتی در این طرح شامل اقلامی همچون برنج، ماکارونی، گوشت قرمز، انواع حبوبات، گوشت مرغ و... بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» اضافه کرد: تهیه این بسته های مواد غذایی از محل کمک های مردمی تامین شده و توسط بچه های مسجد در میان نیازمندان محله توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این بسته ها با تلاش خیران و نیکوکاران تهیه و توزیع شده است، بیان کرد: خیران در زمینه های مختلف یاری گر ما در اجرای برنامه ها بوده و در زمینه حمایت از محرومان نیز از کمک های خود دریغ نکردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم با تقدیر از تلاش های خیران و نیکوکاران در اجرای این برنامه از بسیجیان، اهالی مسجد و نمازگزاران، مرکز خیریه و گروه جهادی ولایت قدردانی کرد.

 

 

پایان پیام/ 691