توزیع غذای نذری سرآغاز کمک رسانی به نیازمندان کانون زینبیه نکا در سال جدید
توزیع غذای نذری سرآغاز کمک رسانی به نیازمندان کانون زینبیه نکا در سال جدید

توزیع غذای نذری سرآغاز کمک رسانی به نیازمندان کانون زینبیه نکا در سال جدید

باقری گفت: توزیع غذای نذری کانون زینبیه نکا در بین نیازمندان و محرومان در آستانه سال نو، کاری مهم و اثرگذار به تاسی از اولیای الهی است که اجرایی شده و در طول سال استمرار دارد.
شناسه خبر : 1258980 تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۶

محمدعلی باقری-مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: توجه به نیازمندان از تاکیدات دین اسلام است و اسلام توجه ویژه ای به نیازمندان دارد و اهل بیت(علیهم السلام) هم در طول زندگی با برکت شان همواره بر این امر مبادرت و تاکید داشتند و امروز همه ما باید با الگوبرداری از ائمه اطهار در این بخش گام برداریم.

 

باقری افزود: کمک به نیازمندان در واقع نوعی از زندگی به سبک اسلامی است که در ماه مبارک رمضان با قوت بیشتری اجرایی می شود و این کانون هم در این راستا بیشتر از قبل فعال است.

 

وی یادآور شد: کمک رساندن به همنوع و صدقه دادن یکی از نکات مورد تأکید اسلام است تا از این طریق نیاز مالی مسلمانان بدون اظهار نیاز برطرف شود و همه تلاش ما برای شناسایی این افراد و رفع نیازشان است.

 

باقری گفت: توزیع غذای نذری کانون زینبیه نکا در بین نیازمندان و محرومان در آستانه سال نو، کاری مهم و اثرگذار به تاسی از اولیای الهی است که اجرایی شده و در طول سال استمرار دارد و در سال جدید به همت خیران 50 میلیون ریال غذای نذری تهیه و در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: زینبیه نکا از مساجد فعال در منطقه است و همواره به عنوان مسجدی پیشتاز در دستگیری از نیتازمندان بوده و حمایت های مختلفی را از افراد کم برخوردار داشته است.

پایان پیام/ 175