اعزام فعالان کانون امام علی(ع) نکا به مشهد مقدس
اعزام فعالان کانون امام علی(ع) نکا به مشهد مقدس

اعزام فعالان کانون امام علی(ع) نکا به مشهد مقدس

افشارزاده گفت: اعزام کاروان کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا به مشهد مقدس از برنامه های مهم فرهنگی در سال جدید بود که به همت مسئول و فعالان این کانون اجرایی شد.
شناسه خبر : 1258974 تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

مجتبی افشارزاده-مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: کانون های مساجد یکی از پایگاه های مهم دینی و فرهنگی هستند که با حضور جوانان و فعالان این عرصه در سال های مختلف کارهای اثرگذار فراوانی را اجرایی کردند که در نوع خود بی نظیر بود.

 

افشارزاده افزود: تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، فرهنگ سازی کتابخوانی و مطالعه، تلاش برای کار جمعی و استفاده از خرد جمعی، حفظ وحدت و انسجام و کمک به همنوعان از جمله برنامه های مهم کانون مساجد در طول سال است که در این کانون هم با قوت اجرایی می شود.

 

وی یادآور شد: در کنار همه فعالیت های کانون مساجد توجه به نشاط اجتماعی و تقویت بنیه فرهنگی و دینی از برنامه های مهمی است که در قالب برنامه ها و کارهای فرهنگی اجرایی می شود و برگزاری اردوها یکی از این موارد مهم است.

 

افشارزاده گفت: اعزام کاروان کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا به مشهد مقدس از برنامه های مهم فرهنگی در سال جدید بود که به همت مسئول و فعالان این کانون اجرایی شد و تلاش داریم تا در سال جدید با همت و تلاش بیشتری برای فعال شدن کانون اقدام شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: تلاش شد تا با اعزام کاروان فعالان کانون به مشهد مقدس، ضمن افزایش روحیه وحدت و انسجام و کارگروهی با هم اندیشی برای سال جدید برنامه های بهتری انجام و کارهای فرهنگی مثبتی اجرایی شود.

 

پایان پیام/ 175