اجرای طرح نذر قربانی ماه رمضان با توزیع ۵۰ بسته گوشت میان مستمندان
اجرای طرح نذر قربانی ماه رمضان با توزیع ۵۰ بسته گوشت میان مستمندان

اجرای طرح نذر قربانی ماه رمضان با توزیع ۵۰ بسته گوشت میان مستمندان

ترابفرد گفت: در طرح نذر قربانی ماه مبارک رمضان به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهید رحمانیان» جهرم تعداد ۵۰ بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.
شناسه خبر : 1258826 تاریخ انتشار : ۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

هادی ترابفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: طرح نذر قربانی در ابتدای هر ماه قمری به منظور کمک به مستمندان و خانواده های محروم در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» افزود: در ابتدای ماه مبارک رمضان نیز این طرح به همت بچه های مسجد و یاری خیران و اهالی مسجد اجرایی شد که تعداد دیگری از محرومان از حیث این طرح بهره مند شدند.

 

وی بیان کرد: در اجرای مرحله دیگری از طرح نذر قربانی در این کانون فرهنگی هنری مبلغ 63 میلیون ریال جمع آوری و با خرید یک راس گوسفند به نیت سلامتی وجود مقدس امام زمان (عج)، نذر بچه های مسجد ادا شد.

 

ترابفرد عنوان کرد: بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری «سردار شهید رحمانیان» سپس با تقسیم گوشت ها به 50 بسته، آن را میان خانواده های محروم و نیازمند که پیش از این شناسایی شده اند توزیع کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح در ماه شعبان نیز به همت بچه های مسجد به اجرا در آمده بود، اظهار کرد: در ماه گذشته تعداد 73 بسته گوشت میان نیازمندان و خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید رحمانیان» با قدردانی از همت خیران و اهالی مسجد در اجرای طرح های نذر قربانی از آنان خواست تا در برنامه های آتی این کانون نیز یاری گر بچه های مسجد بوده و ثواب آن نیز سهیم شوند.

پایان پیام/ 691