اجرای دهمین دوره طرح ملی «حفظ ۳۰ آیه موضوعی قرآن» در لارستان
اجرای دهمین دوره طرح ملی «حفظ ۳۰ آیه موضوعی قرآن» در لارستان

اجرای دهمین دوره طرح ملی «حفظ ۳۰ آیه موضوعی قرآن» در لارستان

اخوت گفت: دهمین دوره طرح ملی «حفظ ۳۰ آیه موضوعی قرآن» به صورت رایگان و غیر حضوری در لارستان به اجرا در آمده است.
شناسه خبر : 1258835 تاریخ انتشار : ۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

 محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: دهمین دوره کشوری حفظ ٣٠ آیه موضوعی قرآن کریم به صورت رایگان و غير حضوری با محوریت سوره های حج، مؤمنون، نور، به اجرا در آمده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس به جزییات اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: روند اجرای این طرح به این نحو است که روزانه یک آیه موضوعی در کانال مسابقه به همراه آدرس، ترجمه و موضوع آن ارسال و مخاطب پس از توجه و دقت به آن، اقدام به حفظ می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه تکرار مداوم و روزانه در هنگام انجام امورات زندگی باعث می شود با آن آیه  مأنوس و در ذهن شما ماندگار شود، عنوان کرد: در کنار ارسال آیه موضوعی، تفسیر و موارد لازم دیگر نیز ارسال می شود.

 

به گفته اخوت، ملاک آزمون مجازی پایانی که پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، فقط اصل آیه، موضوع آیه، نکات تفسیری که توسط استاد مربوطه به صورت پخش زنده، یا آفلاین انجام می‌شود، بوده و آزمون به صورت کاملا مجازی و سوالات نیز چهار گزینه ای برگزار می شود.

 

وی گفت: علاقمندان می توانند تا قبل از ٢۴ فروردین یعنی پایان ثبت نام نهایی، در این طرح نام نویسی و در آزمون شرکت کنند.

 

اخوت با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند به صورت فردی و خانوادگی در این طرح قرآنی شرکت کنند، اظهار کرد: هدایای حضور خانوادگی جدای از فردی است و ملاک قرعه کشی با هدایای اعلام شده رسیدن آمار شرکت کنندگان تا روز آزمون بالای800 نفر است، هرچه تعدادمان بیشتر باشد اثرگذاری کار قرآنی مان بیشتر است.

 

وی ادامه داد: به نفر نخست مسابقه 500 هزار تومان، پنج نفر دوم 200 هزار تومان، 14 نفر سوم یکصد هزار تومان و 40 نفر پایانی نیز 50 هزار تومان هدا می شود. ضمن اینکه هدایای ویژه خانوادگی (با حداقل حضور سه نفر) 300 هزار تومان است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس همچنین اعطای گواهینامه معتبر از مرکز آموزش‌های کاربردی قم به شرکت کنندگان در آزمون پایانی، آمادگی جهت شرکت در جشنواره سالانه مدهامتان و... را از دیگر مزایای شرکت در این طرح قرآنی عنوان کرد.

 

وی در پایان از علاقمندان شرکت در این طرح خواست برای تکمیل فرم ثبت نام به آدرس https://survey.porsline.ir/s/qpe2s0B4 مراجعه کنند.

 

پایان پیام/ 691