پانزدهمین دوره طرح «بیوت قرآنی» به ابتکار کانون‌های مساجد جنوب فارس آغاز به کار کرد
پانزدهمين دوره طرح «بيوت قرآني» به ابتکار کانون‌هاي مساجد جنوب فارس آغاز به کار کرد
در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و همزمان با ماه مبارک رمضان؛

پانزدهمین دوره طرح «بیوت قرآنی» به ابتکار کانون‌های مساجد جنوب فارس آغاز به کار کرد

همزمان با فرارسيدن ماه مبارک رمضان، پانزدهمين دوره از طرح «بيوت قرآني» در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) به ابتکار کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد جنوب فارس آغاز به کار کرد.
شناسه خبر : 45760 تاریخ انتشار : ۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از جنوب فارس: پانزدهمین دوره از طرح «بیوت قرآنی» به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا بیست و نهمین روز از ماه مبارک ادامه دارد.
 

«محمدابراهیم اخوت» با اشاره به اهداف برگزاری این طرح قرآنی گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در رابطه با جلسات و محافل انس با قرآن و همچنین گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه با برپایی جلسات تلاوت در منازل از جمله مهمترین اهداف برگزاری این طرح است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: در طرح «بیوت قرآنی» نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به قرائت و آموزش قرآن، هر شب در منزل یکی از قرآن‌پژوهان که داوطلب میزبانی شده است حضور یافته و آیات کلام‌آلله مجید را قرائت کرده و در ادامه علاوه بر آموزش تجوید، مفاهیم و نکات قرآنی نیز بیان می شود.

وی ادامه داد: طرح «بیوت قرآنی» اکنون در شهرستان لارستان و به همت کانون فرهنگی هنری «شهید شاکری» و همچنین در شهرستان گراش به همت کانون‌های «شهید برزگران» و «امام رضا (ع)» در حال برگزاری است.
 


اخوت با بیان اینکه طرح بیوت قرآنی ویژه برادران و در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می شود، تصریح کرد: این طرح امسال به میزبانی 30 خانواده از بچه‌های مسجد هر شب با حضور قاریان برجسته از ساعت 20:15 اجرایی می شود.
 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: اجرای مسابقه و اهدای جوایز، از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه این طرح برگزار می شود.