اولویت کانون‌های مساجد تربیت نیروی متعهد و مسجدی باشد
اولويت کانون‌هاي مساجد تربيت نيروي متعهد و مسجدي باشد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

اولویت کانون‌های مساجد تربیت نیروی متعهد و مسجدی باشد

صفدري، با بيان اينکه کانون‌هاي مساجد بايد فکر اساسي در راستاي جذب جوانان داشته باشند، افزود: اولويت کانون‌هاي مساجد تربيت نيروي متعهد و مسجدي باشد.
شناسه خبر : 45707 تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان کرمانشاه: امروز یکشنبه (۲۷ اسفند ماه)  مراسم تجلیل از کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر کرمانشاه  در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

«علی صفدری» در این مراسم با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی سالم همواره مورد تأکید خانواده‌ها بوده است، افزود: فعالیت سالم موجب جذب نوجوانان و جوانان به مساجد می‌شود، لذا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند الگوی موفقی در فعالیت‌های فرهنگی سالم در جامعه امروزی باشند.

وی خاطر نشان کرد: کانون‌های مساجد در دراز مدت باید فکر اساسی در راستای جذب جوانان داشته باشند؛ امام (ره) از مساجد به‌عنوان سنگری یاد می‌کردند که باید از آنها حفاظت کنیم و در این راستا نیز مقام معظم رهبری در اجلاس نماز توصیه‌هایی داشتند که باید آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

صفدری تصریح کرد: مدیران کانون مساجد برنامه‌های و فعالیت‌های پرشور و با نشاط فرهنگی معنوی را در مساجد اجرا کنند؛ لذا یکی از اولویت های کانون ها باید در راستای تربیت نیروی متعهد و مسجدی باشد و باید به خوبی در بستر مساجد این اقدام صورت گیرد تا در آینده با مشکل نبود افراد متعهد درگیر نشویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: ماه رمضان، ماهی است که قرآن این کتاب آسمانی در آن نازل شده است؛ رمضان ماه هدایت و بندگی است و با اراده پروردگار در ماه رمضان موانع از سر راه برداشته می‌شود.باید از ماه مبارک رمضان استفاده حداکثری کنیم و جوان‌های ما سعی کنند که فرصت این یک ماه را بیش از دیگران مغتنم شمارند. سرمایه‌ای که از این ماه بدست می‌آید را باید حفظ کنیم .