جشنی ویژه خردسالان در سالروز میلاد حضرت رقیه (س) به همت کانون «شهید رحمانیان»
جشنی ویژه خردسالان در سالروز میلاد حضرت رقیه (س) به همت کانون «شهید رحمانیان»

جشنی ویژه خردسالان در سالروز میلاد حضرت رقیه (س) به همت کانون «شهید رحمانیان»

ترابفرد از برگزاری ویژه برنامه جشن و شادی خردسالان همزمان با سالروز میلاد حضرت رقیه (س) به همت کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1257948 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

هادی ترابفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: به منظور بزرگداشت مقام کودک خردسال حضرت سیدالشهدا (ع)، حضرت رقیه خاتون (س) برنامه ای به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سردارشهیدعلی اکبر رحمانیان» تدارک و برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم افزود: این برنامه ویژه خردسالان برنامه ریزی شده و قرار است با مشارکت حوزه علمیه برگزار شود.

 

وی به جزییات برگزاری این ویژه برنامه جشن و سرور اشاره کرد و اظهار داشت: جشن میلاد حضرت رقیه (س) همراه با جشن تولد خردسالان جهرمی همراه با اجرای برنامه های شاد و به یاد ماندنی صورت می گیرد.

 

ترابفرد عنوان کرد: اجرای برنامه مولودی خوانی، گریم صورت کودکان، آتلیه عکاسی کودک، نورافشانی و اهدای هدایای ویژه به کودکان از برنامه های این آیین جشن و سرور است.

 

وی خاطرنشان کرد: در پایان این محفل شادی نیز شرکت کنندگان میهمان سفره با برکت کودک سه ساله امام حسین (ع) با صرف وعده شام هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» گفت: این مراسم روز پنجشنبه 25 اسفند ماه از ساعت هفت و نیم شب در پارک دلگشا برگزار می شود.

 

وی در پایان از عموم شهروندان، بچه های مسجد، خردسالان و خانواده های آنان برای شرکت در این مجلس و محفل جشن و سرور دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691