اجرای چهاردهمین مرحله از پویش ملی نذر قربانی در استان اصفهان با توزیع 1200 بسته گوشت
اجراي چهاردهمين مرحله از پويش ملي نذر قرباني در استان اصفهان با توزيع 1200 بسته گوشت
همزمان با سی‌امین سالروز تاسیس کانون‌های مساجد صورت گرفت؛

اجرای چهاردهمین مرحله از پویش ملی نذر قربانی در استان اصفهان با توزیع 1200 بسته گوشت

پويش ملي نذر قرباني همزمان با ماه معظم شعبان و در ايام سي امين سالروز تاسيس کانون هاي مساجد با توزيع يک‌هزار و 200 بسته گوشت ميان نيازمندان به همت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اصفهان اجرا شد.
شناسه خبر : 45610 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان: پویش ملی نذر قربانی با همکاری و مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا، موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال اجرا است.

در ایام ماه معظم شعبان و سی امین سالروز تاسیس کانون های مساجد و در مرحله چهاردهم برگزاری پویش ملی نذر قربانی در استان اصفهان تعداد 1200 بسته گوشت یک کیلو و 500 گرمی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان توزیع شد.

در این مرحله بسته های گوشت نذری بین نیازمندان در شهرستان های دهاقان، لنجان، شاهین شهر و میمه، خور و بیابانک، تیران و کرون توزیع شد.

تاکنون در استان اصفهان در 14 مرحله مجزا جمعا بالغ بر 16 هزار بسته گوشت گوسفند یک کیلو و 500 گرمی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در بین نیازمندان توزیع شده است.

نیکوکاران و خیرین می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) به نشانی khadije.com نسبت به کمک به این طرح اقدام کرده و یاری رسان این طرح ملی باشند.