همایش تجلیل از مدیران برتر کانون فرهنگی هنری مساجد اروند برگزار شد
همایش تجلیل از مدیران برتر کانون فرهنگی هنری مساجد اروند برگزار شد

همایش تجلیل از مدیران برتر کانون فرهنگی هنری مساجد اروند برگزار شد

طی آئینی همایش تجلیل از مدیران برتر کانون فرهنگی هنری مساجد اروند در منطقه آزاد اروند برگزار و از ۳۳ مدیر برتر این کانون تجلیل بعمل آمد.
شناسه خبر : 1257468 تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خورستان، طی آئینی (دوشنبه ۲۲ اسفندماه) مدیران ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار و چوئبده توسط ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند مورد تجلیل قرار گرفتند.

حسین قانعیان در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، از جذب نیروهای مسجدی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند و کانون های مساجد این منطقه تعداد اعضای کانون ها به پنج هزار و ۴۲۵ نفر رسیده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، به مهمترین برنامه های اجرا شده توسط این ستاد اشاره کرد و افزود: این ستاد در سال جاری حدود ۱۰ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی که با مساعدت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا دریافت نمود را طی پنج مرحله توانست با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند در بین نیازمندان منطقه توزیع کند.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری اردوی شیراز با مساعدت سازمان منطقه آزاد اروند، تمرکز بر برگزاری مراسمات و جشن های مذهبی، تشکیل کارگروه فرهنگی، افتتاح کانون های فرهنگی هنری در مناطق محروم و آسیب دیده، برگزاری رزمایش های همدلی و تهیه و توزیع ۲ هزار پرس غذا در بین نیازمندان منطقه همزمان با عید غدیر و اجرای برنامه های فرهنگی در دیگر مناسبت ها مانند راه اندازی کاروان های شادی در سطح شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار و چوئبده از دیگر برنامه های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند بود که در سال جاری عملیاتی و اجرا شده است.

قانعیان، هدف از برگزاری آئین تجلیل از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند را به منظور ایجاد روحیه و انگیزه میان کانون ها خواند و تاکید کرد: این اقدام در راستای ایجاد نشاط و روحیه میان بچه های مسجدی انجام شد و در صدد آن هستیم تا از این قبیل همایش ها را در سال جدید بیشتر برگزار کنیم و شاهد رشد و شکوفایی کانون های این منطقه باشیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه کانون های این منطقه در سال جاری توانستند در میان کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رتبه های خوبی را کسب نمایند و برای دو شهرستان آبادان و خرمشهر افتخار آفرینی کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، ادامه داد: در این راستا از ۳۳ مدیر برتر کانون فرهنگی هنری مساجد اروند در شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار و چوئبده تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/ 660