«نقش کتابخانه‌های مساجد در کارآفرینی و کسب‌وکارهای حرفه‌ای دانش‌بنیان بنیان: چالش‌ها و فرصت‌ها» بررسی می‌شود
«نقش کتابخانه‌هاي مساجد در کارآفريني و کسب‌وکارهاي حرفه‌اي دانش‌بنيان بنيان: چالش‌ها و فرصت‌ها» بررسي مي‌شود
در قالب دومین پیش نشست کمیته کسب و کارهای مجازی هفتمین کنگره ملی متخصصان علوم اطلاعات؛

«نقش کتابخانه‌های مساجد در کارآفرینی و کسب‌وکارهای حرفه‌ای دانش‌بنیان بنیان: چالش‌ها و فرصت‌ها» بررسی می‌شود

دومين پيش‌نشست کميته کسب و کارهاي مجازي هفتمين کنگره ملي متخصصان علوم اطلاعات، با عنوان «نقش کتابخانه‌هاي مساجد در کارآفريني و کسب و کارهاي حرفه‌اي دانش‌بنيان: چالش‌ها و فرصت‌ها» برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 45512 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، پیش ‌نشست کمیته کسب و کارهای مجازی در تاریخ چهارشنبه 24 اسفند‌‌ماه 1401، از ساعت 18 تا 20 در ادوبی کانکت انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران برگزار خواهد شد.


«نقش کتابخانه های مساجد در کارآفرینی و کسب و کارهای حرفه ای دانش بنیان: چالش ها و فرصت ها» عنوان دومین پیش ‌نشست کمیته کسب و کارهای مجازی است. 


«محمد مؤمن» عضو کمیته اجرایی کنگره ، دبیر این ‌نشست و «جواد زاهدی تیر»، دانش آموخته کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی، گرایش مطالعات کتابخانه های عمومی و کارشناس مسئول کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، میهمان آن است.


‌انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران، هفتمین کنگرۀ ملی متخصصان علوم اطلاعات را با مجموعه ای از پنل‌های موضوعی مرتبط با کارآفرینی، اشتغال و کسب و کارهای حرفه‌ای دانش‌بنیان در علوم اطلاعات، در اردیبهشت‌ ماه ١۴٠2 برگزار خواهد کرد. 


گفتنی است: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک در ادوبی کانکت انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران در این نشست شرکت کنند.