جذب جوانان یکی از مهمترین اهداف کانون های فرهنگی و هنری مساجد است
جذب جوانان یکی از مهمترین اهداف کانون های فرهنگی و هنری مساجد است

جذب جوانان یکی از مهمترین اهداف کانون های فرهنگی و هنری مساجد است

ارجمندی گفت: جذب جوانان یکی از مهمترین اهداف کانون های فرهنگی و هنری مساجد، می باشد و تمامی تلاش های مجموعه کانون های مساجد منتهی به جذب جوانان در دایره مدیریتی این کانون ها در مساجد مهاباد است.
شناسه خبر : 1256855 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

محمد ارجمندی، درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  گفت: جذب جوانان یکی از مهمترین اهداف کانون های فرهنگی و هنری مساجد، می باشد، و تمامی تلاش های مجموعه کانون های مساجد منتهی به جذب جوانان در دایره مدیریتی این کانون ها در مساجد و سپس تلاش در احیا و گسترش فعالیت های جوان محور در مساجد بوده است.

مسئول دفتر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهاباد افزود: در این راستا در صورت حمایت های بیشتر از کانون های فرهنگی و هنری مساجد، شاهد شکوفایی بیشتر مجموعه در حوزه جوانان خواهیم بود.

ارجمندی ادامه داد: در سطح شهرستان مهاباد، تعداد ۱۰۶ کانون فرهنگی و هنری در مساجد فعالیت می کنند که در این بین، ضمن گسترش انواع فعالیت های دینی، فرهنگی، هنری و آموزشی در سطح مساجد، امروزه انعکاس انواع کانون های فرهنگی و هنری و ...توسط مجموعه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مهاباد، بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در بین تعداد ۱۰۶ کانون، تعداد ۵ کانون فرهنگی که همزمان با فعالیت درون مسجدی، دارای ساختمان مجزا می باشند، به عنوان کانون مرجع و تخصصی به کار گمارده شده اند که در زمینه پشتیبان گیری و تامین نیروی متخصص برای سایر کانون های فرهنگی و هنری مهاباد عمل می کنند و به یک نمود ویژه  فرهنگی و هنری در زمینه هنرهای دستی، آوایی، نمایشی، تجسمی و فعالیت های اشتغال آفرین و تولیدمحور مبدل شده اند.

ارجمندی در ادامه با اشاره به مهمترین برنامه های اجرائی شهرستان مهاباد به مناسبت ۱۸ اسفند، گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در عرصه صنایع دستی و محصولات سنتی و محلی شهرستان مهاباد که تا ( ۲۰ اسفندماه)،  اجرای ویژه برنامه قرآنی مسجد جامع شیلان به عنوان منطقه حاشیه نشین جنوب شهر و ویژه برنامه گرامیداشت ۱۸ اسفند و روز جوان در مسجد ام المومنین حضرت عایشه(رض) مهاباد در منطقه زمین های شهرداری، واقع در منطقه حاشیه نشین شمال شهر از جمله برنامه های اجرا شده در این روز است.

پایان پیام/ 566