کانون‌های مساجد بهترین مکان برای جهاد تبیین هستند
کانون‌های مساجد بهترین مکان برای جهاد تبیین هستند

کانون‌های مساجد بهترین مکان برای جهاد تبیین هستند

حسینی گفت: کانون‌های مساجد بهترین مکان برای جهاد تبیین هستند و رمز پیروزی آن‌ها مسجد محوری است.
شناسه خبر : 1256830 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، صالح حسینی، فرماندار شهرستان باروق، در نشست صمیمی با مدیران کانون های فرهنگی و هنری شهرستان باروق،  که امروز،  (18 اسفندماه) برگزار شد،  اظهار کرد: کانون‌های مساجد بهترین مکان برای جهاد تبیین هستند و رمز پیروزی آن‌ها مسجد محوری است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه شهرستان باروق در منطقه محروم قرار دارند، افزود: از ادارات مربوطه و استانداری پیگیر هستیم که برنامه های ویژه ای در مورد کارهای فرهنگی در روستاهای دور افتاده اتفاق بیفتد و توجه ویژه ای شود.

حسینی ادامه داد: همچنین این شهرستان چون در منطقه گردشگری و تفریحی قرار گرفته کانون های مساجد می تواند مرکز ثقل این اردو ها و مکان های گردشگری باشد تا بچه های مسجدی از این اردوها بهره ببرند.

آرش قنبری، مسئول دفتر نمایندگی  کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب نیز در این جلسه گفت: کانون ها بهترین مکان برای تربیت دینی جوانان هستند و این جلسات به طور مداوم حتما باید صورت گیرد تا با همکاری نهادهای فرهنگی و با مساعدت فرماندار برنامه های خوبی در این شهرستان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: کانونهای مساجد بستر مناسب رشد و اعتلای فرهنگی جوانان هستند و کانون های مساجد به عنوان ظرفیت ارزشمند فرهنگی هستند.

 
 
 
 

پایان پیام/ 566