استان سمنان یکی از استان های پیشرو کشور در زمینه سرودهای انقلابی و مذهبی است
استان سمنان يکي از استان هاي پيشرو کشور در زمينه سرودهاي انقلابي و مذهبي است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

استان سمنان یکی از استان های پیشرو کشور در زمینه سرودهای انقلابی و مذهبی است

حجت الاسلام موسوي با بيان اينکه کانون هاي مساجد داراي گروه هاي سرود فعال در استان حمايت ويژه مي شوند گفت: خوشبختانه با حمايت هايي که در اين بخش صورت گرفته، استان سمنان امروز يکي از استان هاي پيشرو کشور در فعاليت هاي مرتبط با سرودهاي انقلابي و مذهبي است.
شناسه خبر : 45436 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از استان سمنان؛حجت الاسلام «سید علی موسوی» درگردهمایی مدیران پیشگام  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان به مناسبت گراميداشت سی امین سالروز تأسيس كانون‌های مساجد در امامزاده یحیی (ع) سمنان با اشاره به اولویت‌های هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از برنامه های مرتبط با نماز، غدیر، ولایت و...حمایت ویژه می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  سمنان از برپایی اردوهای سیاحتی و زیارتی برای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان خبر داد و افزود: تاکنون اردوهای متعددی چه در بخش زیارتی و چه سیاحتی به مقصد مشهد مقدس، قم و مناطقی از داخل استان برگزار و با استقبال مناسب اعضای این کانون‌ها و جوانان و نوجوانان علاقه‌مند همراه بوده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تجهیز ۱۱ باب از کانون های مساجد استان سمنان  در روزهای اخیراظهارداشت: علاوه بر این در راستای کمک به محرومین و قشر کمتربرخوردار افزون بر ۷۲۰۰ بسته گوشت با محوریت کانون های مساجد در استان توزیع شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه  کانون های مساجد دارای گروه های سرود فعال در استان حمایت ویژه می شوند افزود: خوشبختانه با حمایت هایی که در این بخش صورت گرفته، استان سمنان امروز یکی از استان های پیشرو کشور در فعالیت های مرتبط با سرودهای انقلابی و مذهبی است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی، جذب، آموزش و کادرسازی نوجوانان و جوانان هنرمند و فعالان فرهنگی با نگاه انقلابی در مساجد می‌تواند منجر به احیای کارکردهای مساجد شود اظهار داشت:جذب نوجوانان وجوانان به فضای روحانی مسجد به عنوان مهمترین برنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان می باشد.