مساجد محوری‌ترین نهاد انقلاب اسلامی هستند
مساجد محوری‌ترین نهاد انقلاب اسلامی هستند

مساجد محوری‌ترین نهاد انقلاب اسلامی هستند

نیک انجام با بیان اینکه مساجد محوری‌ترین نهاد انقلاب اسلامی هستند گفت: شهرستان فومن دارای ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد است که کانون ها فعالیت مستمری در طول سال دارند.
شناسه خبر : 1256756 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

یوسف نیک‌انجام-رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: اولین ویژگی کانون‌های مساجد مردمی بودن آنهاست که خالص، بی‌تصنع و بی‌تکلف هستند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد به دلیل برخاستن از مردم، روحیه ای مردمی دارند افزود: گسترش زمینه مشارکت و مباشرت مردم در امور فرهنگی، هنری ، اجتماعی، علمی و .... از اهداف اصلی تشکیل این کانون ها در سطح مساجد است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه مساجد محوری‌ترین نهاد انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: شهرستان فومن دارای 33 کانون فرهنگی هنری مساجد است که کانون ها فعالیت مستمری در طول سال دارند.

 

نیک انجام خواستار تربیت هنرمندانی شد که خیزشگاه آنان مسجد است و خاطرنشان کرد: هنرمندان مسجدی نیز طلایه‌داران هنر متعهد هستند و می‌توانند اتفاقات خوبی را در عرصه‌ی فرهنگ و هنر رقم بزنند

پایان پیام/ 526