۱۰۰۰ عدد ساندویچ نذری در سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) توزیع شد
۱۰۰۰ عدد ساندویچ نذری در سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) توزیع شد

۱۰۰۰ عدد ساندویچ نذری در سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) توزیع شد

حضوری گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت امام مهدی (عج) و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«الزهرا (س)» یک هزار عدد ساندویچ صلواتی میان شهروندان توزیع شد.
شناسه خبر : 1256723 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) در نیمه شعبان و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» ایستگاه صلواتی با حضور نوجوانان مسجدی برپا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: توزیع هزار عدد ساندویچ فلافل در این ایستگاه به همت بچه های مسجد انجام شد که بچه مسجدی های عضو این کانون در تهیه ساندویچ ها مشارکت داشتند.

 

وی بیان کرد:‌ برای تهیه ساندویچ های نذری بیش از پنج میلیون تومان هزینه صرف شد که با مشارکت خیران، نیکوکاران و بچه های مسجد تامین شد.

 

حضوری عنوان کرد: توزیع ساندویچ نذری در موکب کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در مسیر پیاده روی منتظران ظهور و با حضور پرشور نوجوانان مسجدی عضو این کانون انجام شد.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این، در این موکب اقلام دیگری همچون شیرینی، چای و شربت نیز میان ارادت مندان و محبان اهل بیت (ع) به ویژه وجود مقدس حضرت مهدی (عج) توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم همچنین با اشاره به برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در هیات نوجوانان این کانون فرهنگی هنری گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام زاهدی و نوای مولودی خوانی بهروزی و میرزایی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در این مراسم حیدری و سراجی از مداحان نوجوان اهل بیت (ع) و عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به مولودی خوانی می پردازند.

 

حضوری اظهار کرد: این محفل جشن و سرور روز پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691