کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از رویش های انقلاب اسلامی است
کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از رویش های انقلاب اسلامی است

کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از رویش های انقلاب اسلامی است

نوروزی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از رویش های انقلاب اسلامی بوده و مردمی‌بودن هدفمندی و انسجام، از مهم‌ترین ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.
شناسه خبر : 1256514 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۴۲

علیرضا نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد  یکی از رویش های انقلاب اسلامی بوده  و مردمی‌بودن هدفمندی و انسجام، از مهم‌ترین ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود:  بی تردید غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ترویج ارزش ها و مفاهیم دینی از طریق آموزش های صورت گرفته در کانون های فرهنگی هنری مساجد و ایجاد کانون های تخصصی با موضوعات روز و مبتلا به جامعه از جمله رهاوردهای این کانون ها بوده است.

نوروزی ادامه داد: با وجود همجه های دشمن در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حوزه فرهنگ و هنر کشور از رشد قابل توجهی در کشور و در استان برخوردار شده است.

وی افزود: آنچه بر شکوه و زیبایی  کانون های فرهنگی و هنری مساجد افزوده است، حضور هزاران جوانان متعهد و کارآمد است.

این مسئول گفت: مسجد حامی اصلی جریان انقلاب بوده و این اهمیت کار در مسجد را نشان می‌دهد، فعالیت در مسجد ایثار است، برای تربیت نسل‌های آینده نیاز به کار فرهنگی وجود دارد و نهادینه کردن کار فرهنگی و قرآنی اهمیت بسیار زیادی دارد.

گفتنی است؛ علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلایم استان آذربایجان غربی، به همراه پیروز قادری، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل، علی رمضانی، معاونت هنری و سینمایی اداره کل، محمد افتخاری، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل با حضور در دفتر محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، (۱۸ اسفندماه) سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد را تبریک گفت.

پایان پیام/ 566