رویکرد ستاد کانون‌های مساجد خوزستان در سال پیش رو اجرای رویدادهای مهم استانی در ابعاد بین‌المللی است
رويکرد ستاد کانون‌هاي مساجد خوزستان در سال پيش رو اجراي رويدادهاي مهم استاني در ابعاد بين‌المللي است
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

رویکرد ستاد کانون‌های مساجد خوزستان در سال پیش رو اجرای رویدادهای مهم استانی در ابعاد بین‌المللی است

حجت‌الاسلام سميري، گفت: رويکرد ستاد کانون‌هاي مساجد خوزستان در سال پيش رو برنامه‌ريزي، هم افزايي و اجراي رويدادهاي مهم استاني در ابعاد بين‌المللي و تمرکززدايي و اشتغال توان به شهرستان با نگاه به مناطق کمتر برخوردار خواهد بود.
شناسه خبر : 45337 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز سه‌شنبه (۱۶ اسفند) در همایش تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان که به مناسبت سی امین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در تالار ملی حفاری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و در این استان بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد فعالیت دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: در استان خوزستان بیش از ۹۳ هزار عضو که عمدتا کودک، نوجوان و جوان مشغول فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و تربیتی هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت بالای خوزستان انتظار کمک از سوی کشور را داریم، تصریح کرد: رویکرد ستاد کانون‌های مساجد خوزستان در سال پیش رو برنامه‌ریزی، هم افزایی و اجرای رویدادهای مهم استانی در ابعاد بین‌المللی و همچنین تمرکززدایی و اشتغال توان به شهرستان با نگاه به مناطق کمتر برخوردار خواهد بود.