کانون های مساجد به مثابه سنگر فرهنگی جامعه اند
کانون هاي مساجد به مثابه سنگر فرهنگي جامعه اند
استاندار خراسان شمالی؛

کانون های مساجد به مثابه سنگر فرهنگی جامعه اند

حسين نژاد نقش کانون ها ي مساجد را مورد توجه قرار داد توصيه کرد، فعالان آن بايد با شناسايي صحيح مسايل و تهديدات بموقع دشمن، نقش سنگر فرهنگي را ايفا کنند.
شناسه خبر : 45297 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۱۲

دکتر «محمدرضا حسین نژاد»، استاندار خراسان شمالی در حاشیه نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری کانون های مساجد خراسان شمالی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  نقش کانون ها ی مساجد را مورد توجه قرار داد و گفت: امام راحل مساجد را سنگر تعبیر کرده اند و سنگری که مدافع ارزش هاست .

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه افزود:  کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با شناسایی صحیح مسایل  و تهدیدات بموقع دشمن، نقش سنگر فرهنگی را ایفا کنند.

 

حسین نژاد،  به اغتشاشات اخیر  و شرایط حساس فرهنگی و تلاش دشمنان برای زودون شعائر دینی و ارزش های زن و خانواده اشاره کرد  و اظهار داشت: فعالان کانون های مساجد تلاش کنند تا با برنامه ریزی درست فرهنگی و  مورد نیاز در برابر این هجمه ها بایستند.

 

وی در ادامه با عنون اینکه امروز به افراد زبده و مسجدی نیاز داریم اظهار  امیدواری کرد: با رونق گرفتن مسجد و فعالیت های فرهنگ یو هنری در کانون های مساجد بتوانیم شاهد افراد اثرگذار و نقش آفرین درجامعه باشیم.

 

پایان/