زندگی حضرت علی اکبر (ع) مدرسه آسمانی برای آموختن آموزه‌های الهی است
زندگی حضرت علی اکبر (ع) مدرسه آسمانی برای آموختن آموزه‌های الهی است

زندگی حضرت علی اکبر (ع) مدرسه آسمانی برای آموختن آموزه‌های الهی است

حجت‌الاسلام فنایی با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر (ع) الگویی مناسب برای جوانان در تمام طول تاریخ است گفت: زندگی حضرت علی اکبر (ع) مدرسه آسمانی برای آموختن آموزه‌های الهی است.
شناسه خبر : 1255823 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۱۳

حجت‌الاسلام عبدالحسین فنایی-امام جماعت مسجد جامع شاندرمن- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهارکرد: حضرت علی‌اکبر (ع) الگوی آسمانی جوان طراز اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

وی با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر (ع) الگویی مناسب برای جوانان در تمام طول تاریخ است افزود: زندگی حضرت علی اکبر (ع) مدرسه آسمانی برای آموختن آموزه‌های الهی است.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن با تاکید به اینکه حضرت علی اکبر سرآمد همه جوانان جهان است گفت: حضرت علی اکبر مناسب‌ترین و شایسته‌ترین الگو برای یک جوان است که می‌خواهد مسیر سعادت، سربلندی و عزت همه جانبه را طی کند، ایشان آینه تمام‌نمای حضرت رسول خدا از جهت فضائل اخلاقی، عقلانی، خدمت، محبت و احترام به والدین است.

 

حجت‌الاسلام فنایی با بیان اینکه باید سیره زندگی حضرت علی اکبر(ع) برای جوانان تشریح شود تصریح کرد: در این راستا مسجد جامع شاندرمن همزمان با شب میلاد این حضرت اقدام به برپایی جشن کرد.

 

وی با بیان اینکه سخنرانی و مولودی خوانی از برنامه های این جشن بود خاطرنشان کرد: جوانان باید به سیره شایسته جوان خوشنام کربلا حضرت علی‌اکبر (ع) اقتدا کنند

پایان پیام/ 526