۷۰۰ محله اسلامی در فارس راه اندازی شده است
۷۰۰ محله اسلامی در فارس راه اندازی شده است

۷۰۰ محله اسلامی در فارس راه اندازی شده است

رضایی گفت: احصای مشکلات مختلف محله از اهداف اصلی طرح محله های اسلامی است و ۷۰۰ محله اسلامی در فارس با حمایت ائمه جماعات و ائمه جمعه و هیئات مذهبی راه اندازی شده است.
شناسه خبر : 1255757 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، عباس رضایی، امروز شنبه (13 اسفند) در مراسم گرامیداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: در بحث هماهنگی، اتحاد و همدلی ارکان مسجد با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و اوقاف و... هماهنگی های بسیاری به انجام رسیده است.

مسئول بسیج مساجد و محلات فارس ادامه داد: سپاه فجر فارس در سال ۱۴۰۱ برنامه های خوبی برای مساجد پیش بینی کرده و شورای حل اختلافی در ابتدای سال برای صلح و صفای ارکان مسجد تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: سپاه فجر بر بحث محله های اسلامی تاکید دارد و با هدف خدمت به فرهنگ و هنر و جذب نوجوانان و جوانان این مبحث اجرا می شود و امام جماعت مسجد و نماینده هیئت امنای مسجد و بسیج مسجد و ... در آن به ایفای نقش می پردازند.

رضایی تصریح کرد: احصای مشکلات مختلف محله از اهداف اصلی طرح محله های اسلامی است و ۷۰۰ محله اسلامی در فارس با حمایت ائمه جماعات و ائمه جمعه و هیئات مذهبی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: اگر شاهد هم افزایی ارکان مسجد باشیم شاهد تعالی اهداف مسجد خواهیم بود و بیش از چهار هزار پایگاه مقاومت در فارس داریم که نقش موثری در ایجاد این هم افزایی دارند.

رضایی با تاکید بر نقش روحانیون در مساجد هم گفت: از روحانیون و ائمه جماعات عزیز خواستار توجه به هم افزایی بیشتر ارکان مساجد و پایگاه های بسیج هستیم تا اهداف متعالی مسجد محقق شوند.

پایان پیام/ 130