دیدار مدیر ستاد فهمای استان سمنان با امام جمعه دامغان
ديدار مدير ستاد فهماي استان سمنان با امام جمعه دامغان

دیدار مدیر ستاد فهمای استان سمنان با امام جمعه دامغان

حجت الاسلام موسوي بمناسبت فرارسيدن ايام تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با امام جمعه دامغان ديدار کرد.
شناسه خبر : 45122 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در جریان سفر یک روزه به شهرستان دامغان با حجت الاسلام«محمد حسن رستمیان» امام جمعه دامغان دیدار کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این دیدار که با حضور حجت الاسلام استاد حسین انصاریان،از اساتید و مفسر قران کریم برگزار شد به سالروز تاسیس کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: در سال 1371 و با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کانون های فرهنگی هنری در مساجد تاسیس شدند.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: هدف اصلی تاسیس این کانون ها جذب کودکان و نوجوانان به مسجد و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن در عرصه جنگ نرم بوده است.

 

وی با شاره به جایگاه ویژه ائمه جمعه در سطح شهرستان ها ،بیان کرد: ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه بویژه در جمعه های پیش رو به ضرورت توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد سفارش داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه های فرهنگی در هر شهری هستند،افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد بعنوان سربازان در خط ولایت گوش به فرمان ولی فقیه و نمایندگان ایشان در هر شهر و منطقه ای می باشند تا برای اعتلای انقلاب اسلامی ایران تلاش کنند.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت های مختلفی در حوزه های فرهنگی و هنری دارند که این ظرفیت ها باید به مردم و نهاد های مختلف معرفی شود تا همگان بتوانند از این ظرفیت ها بهره مند شده و بویژه کودکان ونوجوان در کانون و مسجد حضور پیدا کرده و در دوره ها و برنامه های مختلف شرکت نمایند.