توزیع ۵۰کیلو مرغ به همت بچه های مسجد بین افراد بدسرپرست کوی مهرگان نکا
توزیع ۵۰کیلو مرغ به همت بچه های مسجد بین افراد بدسرپرست کوی مهرگان نکا

توزیع ۵۰کیلو مرغ به همت بچه های مسجد بین افراد بدسرپرست کوی مهرگان نکا

افشارزاده گفت: توزیع ۵۰ کیلوگرم مرغ به خانواده های بدسرپرست و زندانی کوی مهرگان نکا به همت کانون امام علی(ع) شهرستان نکا اجرایی شد تا در این شرایط سخت اقتصادی ، آلامی برای دردهایشان باشیم.
شناسه خبر : 1254800 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

مجتبی افشارزاده -مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: برنامه های خیرخواهانه کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) در راستای کمک و دستگیری از نیازمندان در طول سال فعال است و کمک به نیازمندان از برنامه های مهم اعضای این کانون است.

 

وی افزود: فوق برنامه های خیرخواهانه این کانون در طول دوران کرونا با قوت اجرایی شده و همچنان در دست انجام است.

 

افشارزاده خاطرنشان کرد: توزیع کمک های معیشتی، بسته های حمایتی و لوازم التحریر بین نیازمندان و افراد کم برخوردار هم از برنامه های مهم این کانون در طول سال و مناسبت های مختلف است.

 

وی گفت: توزیع 50 کیلوگرم مرغ به خانواده های بدسرپرست و زندانی کوی مهرگان نکا به همت کانون امام علی(ع) شهرستان نکا اجرایی شد تا در این شرایط سخت اقتصادی ، آلامی برای دردهایشان باشیم.

 

افشارزاده افزود: تلاش بچه های مسجد با تلاش و همت خیران در راه کمک به افراد کم بضاعت ستودنی است و امیدواریم بااستمرار این کمک ها گامی برای رفع معضلات این اقشار کم برخوردار برداشته شود.

پایان پیام/ 175