خدمت‌رسانی موکب فاطمة‌الزهرا (س) بچه‌های مسجد به زلزله‌زدگان سوریه
خدمت‌رساني موکب فاطمة‌الزهرا (س) بچه‌هاي مسجد به زلزله‌زدگان سوريه

خدمت‌رسانی موکب فاطمة‌الزهرا (س) بچه‌های مسجد به زلزله‌زدگان سوریه

موکب فاطمة‌الزهرا(س) وابسته به کانون فرهنگي هنري «شهيد گرائيلي» براي چهارمين بار در سوريه برپا و خدمات اجتماعي فرهنگي را به مردم زلزله‌زده حلب و لاذقيه ارائه مي‌کند.
شناسه خبر : 44988 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) به نقل از گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان: کانون فرهنگی هنری «شهید گرائیلی» در جوار مسجدالنبی(ص) خرماکلای شهرستان قائمشهر از توابع استان مازندران برای چهارمین بار گروهی را برای ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی به مردم جنگ‌زده و نیز زلزله‌زده این روزهای سوریه به این کشور اعزام می کند.

بنابر این گزارش، فعالیت های اجتماعی فرهنگی این کانون و بچه های مسجد در قالب موکب فاطمه‌الزهرا(س) که در ایام اربعین نیز به زائران اربعین خدمت‌رسانی می کند، انجام می شود.

تهیه و توزیع غذای گرم، پوشاک، لوازم التحریر و اسباب بازی برای کودکان و بسته های معیشتی در بخش خدمات اجتماعی موکب فاطمه‌الزهرا(س) ارائه می شود.

علاوه بر این، در بخش خدمات فرهنگی نیز فعالیت هایی همچون نقاشی دیوارهای شهری که با استقبال اهالی مواجه شده انجام می شود.

بنابر این گزارش، موکب فاطمه‌الزهرا(س) وابسته به کانون فرهنگی هنری «شهید گرائیلی» در سه دوره قبل حضور خود در سوریه در زینبیه، حمص و اطراف دمشق فعال بود و این باره در لاذقیه و حلب خدمت رسانی می کند.

گفتنی است، مبالغی از سوی خیران و بچه های مسجد برای این موکب جمع آوری شده است؛ موکب نیز از هفته آتی فعالیت خود را در سوریه آغاز می کند و حدوداً ۱۵ روز خدمات خود را ارئه می کند.

علاقمندان می توانند کمک های خود را به شماره کارت موکب 5892101396495760 واریز کنند.