اهدای اقلام ورزشی به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند
اهداي اقلام ورزشي به کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد منطقه آزاد اروند

اهدای اقلام ورزشی به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند

قانعيان‌پور، از توزيع اقلام ورزشي در سطح کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد منطقه آزاد اروند خبر داد.
شناسه خبر : 44968 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از منطقه آزاد اروند بیان کرد: نشست مشترک «حسین قانعیان‌پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند، با جمعی از مدیران کانون‌هازی مساجد این منطقه با هدف بررسی مشکلات و ارایه برنامه‌ها به منظور ارتقای سطح کیفی فعالیت ها برگزار شد.

قانعیان‌پور در این نشست که به میزبانی کانون فرهنگی هنری «بیت الزهرا» مسجد حضرت معصومه(س) آبادان، برگزارشد، طی سخنانی بیان کرد: موضوعاتی نظیر ایجاد تعامل و ارتباط  میان مدیران کانون ها در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند افزود: برخی از این کانون ها در قسمت ثبت گزارش فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بودند که این موضوع در دستور کار برای رسیدگی قرار گرفت .

 در ادامه هریک از مدیران مسئول کانون های مساجد با تاکید  بر استمرار این قبیل نشست ها، خواستار توجه بیشتر به ظرفیت کانون ها مساجد در  حوزه فرهنگی و هنری، منطقه شدند.

قانعیان پور، در بخش دیگری از مباحث خود در مورد توزیع اقلام ورزشی در سطح کانون های مساجد منطقه آزاد اروند، افزود:  این اقلام بین 29 کانون فعال متشکل از میز پینگ پنگ، راکت، توپ فوتبال، توپ والیبال، لباس ورزشی و جوراب ورزشی توزیع شد.