مسابقه بزرگ کتابخوانی «تربیت ماندگار» به مناسبت هفته تربیت اسلامی برگزار می‌شود
مسابقه بزرگ کتابخواني «تربيت ماندگار» به مناسبت هفته تربيت اسلامي برگزار مي‌شود
با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور؛

مسابقه بزرگ کتابخوانی «تربیت ماندگار» به مناسبت هفته تربیت اسلامی برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ کتابخواني «تربيت ماندگار» به مناسبت هفته تربيت اسلامي، با مشارکت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 44962 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، به مناسبت فرارسیدن 8 اسفند و گرامیداشت هفته تربیت اسلامی، مسابقه کتابخوانی از کتاب «تربیت ماندگار» به همت کانون دانش‌پژوهان نخبه و با مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

«تربیت ماندگار» (آنچه باید والدین، مربیان، معلمان و مدیران تربیتی بدانند) کتابی کاربردی در زمینه‌ تربیت نوجوانان است که بر اساس پژوهش‌های گسترده در بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) توسط برخی محققین کانون دانش‌پژوهان نخبه تدوین شده است.


این کتاب که از بدو انتشار در سال 1398 تاکنون با استقبال چشمگیر مخاطبین مواجه شده، منبعی غنی و متقن برای والدین، مربیان و معلمان در زمینه تربیت نوجوانان به شمار می‌رود.

کتاب «تربیت ماندگار» در قطع رقعی، دارای 290 صفحه و متشکل از هفت فصل است؛ علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون مسابقه می‌توانند از تاریخ 5 تا 15 فروردین به صورت مجازی به اینجا مراجعه کنند.

گفتنی است: دوستداران کتاب برای تهیه این اثر با 20 درصد تخفیف می‌توانند به روش های ذیل عمل کنند:
1- عدد 7 را به 20001837 ارسال نمایید. 
2- خرید اینترنتی از نشانی ذیل:
kanoonnokhbeh.ir/shop

لازم به ذکر است: نتایج این مسابقه 17 فروردین مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) اعلام می شود، ضمن اینکه بیش از 70 میلیون ریال جایزه نقدی برای برگزیدگان مسابقه در نظر گرفته شده است.