استمرار نهضت ملاقات مردمی در مساجد به میزبانی مسجد جامع سیدالشهدا(ع)
استمرار نهضت ملاقات مردمی در مساجد به میزبانی مسجد جامع سیدالشهدا(ع)

استمرار نهضت ملاقات مردمی در مساجد به میزبانی مسجد جامع سیدالشهدا(ع)

نهضت ملاقات مردمی مسجدمحور با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران در مسجد جامع سیدالشهدا(ع) در محله تهرانپارس شرقی برگزار شد.
شناسه خبر : 1253459 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۱

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این دیدار که سیدمحمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه۴ و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند؛ شهروندان مشکلات و مطالبات خود را از نزدیک با مدیران شهرشان مطرح کردند.

 

در این دیدار، سیدمحمد آقامیری درباره نهضت ملاقات‌های مردمی مسجدمحور، گفت: در نشست‌های نهضت مردمی ملاقات مسجدمحور، با مراجعه به مساجد از نزدیک پای درد دل مردم می نشینیم و حرف آنها را شنیده و معتقدیم با گفت‌وگو  و همدردی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

 

او گفت: ما مشکلات شهروندان را می شنویم، پی‌گیری می‌کنیم و موضوعات و دغدغه‌های مردم را از مدیریت شهری مطالبه می‌کنیم.

 

در  ادامه این نشست «کمالی زاده»، شهردار منطقه ۴ گفت: رسیدگی به مطالبات مردمی اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری است و هدف غایی رضایت و آسایش آنهاست.

 

شهردار منطقه ۴  با بیان اینکه رسیدگی به گرفتاری های  مردم در محلات کم برخوردار منطقه در اولویت قرار دارد، افزود: برای رسیدگی به مشکلات شهروندان محلات کم برخوردار منطقه در اولویت قرار داشته و رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی و فرهنگی با همکاری حوزه های مربوطه اجرا خواهد شد و کاستی ها و کمبودهای موجود در محله های کم برخوردار با اجرای پروژه های کوچک مقیاس جبران می شود.

 

در انتهای این دیدار مردمی مسجد محور، مقرر شد تا موضوعات مطرح‌شده برای ثبت و پی‌گیری اداری توسط اداره روابط عمومی جمع‌آوری و اقدامات جاری اجرا شود.

 

پایان پیام/ 40