با همراهی بچه‌های مسجد اقداماتی از جنس مهربانی و همدلی در خوی رقم خورد
با همراهي بچه‌هاي مسجد اقداماتي از جنس مهرباني و همدلي در خوي رقم خورد
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در برنامه زنده «ایام» شبکه دو سیما:

با همراهی بچه‌های مسجد اقداماتی از جنس مهربانی و همدلی در خوی رقم خورد

حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، ضمن حضور در برنامه زنده «ايام» شبکه دو سيما، با اشاره به فعاليت‌هاي مساجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري در کمک به زلزله‌زدگان خوي گفت: 15 باب مسجد با همراهي بچه‌هاي مسجد درگير اسکان و خدمت به زلزله‌زدگان خوي هستند.
شناسه خبر : 44879 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، همزمان با فرارسیدن عید مبعث، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، شامگاه شنبه 29 بهمن ماه با حضور در برنامه زنده «ایام» طی سخنانی، ضمن اشاره به سیره و سبک زندگی پیامبر گرامی اسلامی، به تشریح فعالیت‌های بچه‌های مسجد در عرصه خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی پرداخت.

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، در ابتدای برنامه زنده «ایام» با معرفی کتاب «مفاتیح‌الحیات» تالیف آیت‌الله العظمی «عبدالله جوادی آملی» گفت: این اثر یادگاری ماندگار از ایشان است که سبک زندگی در عرصه‌های مختلف را با جزئیات بیان می کند و حقیقتا ارزش تورق و مطالعه را دارد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، با اشاره به چهره‌ وارونه‌ای که اکنون در رسانه‌های صهیونیستی نسبت به اخلاق و سیره پیامبر اکرم (ص) معرفی می‌شود، افزود: این رسانه‌ها به‌گونه‌ای رسول اکرم (ص) و دین‌اش را به مردم جهان معرفی می‌کنند که گویی آن حضرت تکریم بانوان را نفی می‌کرده است.

وی گفت: این اقدامات از آن جهت است که می‌خواهند عمق کلام پیامبر (ص) را از بین ببرند، نمی‌خواهند دین حضرت دیده شود و برای رسیدن به مقصد خود، داعش و القاعده را مثال می‌زنند تا بگویند مسلمانان این چنین هستند، در حالی که اسلام واقعی اسلامی است که پیامبر اکرم (ص) در عمل نشان داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، در بخش دیگری از مباحث خود در مورد فعالیت‌های بچه‌های مسجد در راستای کمک به هموطنان زلزله‌‎زده در خوی افزود: 15 باب مسجد درگیر اسکان زلزله‌زدگان در شهرهای خوی، ارومیه و سایر شهرهای همجوار هستند؛ همچنین آشپزخانه‌ها و مواکب متعددی توسط بچه‌های مسجد از سراسر کشور، در خوی راه‌اندازی شده که همه این موارد موجب شده‌اند که اتفاقی از جنس همدلی و مهربانی در خوی رقم بخورد.