ارائه خدمات رایگان فنی اتومبیل، ساختمان و خیاطی در قالب نمایشگاه «مبعث» کانون «بلال حبشی»
ارائه خدمات رايگان فني اتومبيل، ساختمان و خياطي در قالب نمايشگاه «مبعث» کانون «بلال حبشي»
مدیر کانون فرهنگی هنری «بلال حبشی» روستای اسلام‌آباد بخش بیکاه شهرستان رودان خبر داد:

ارائه خدمات رایگان فنی اتومبیل، ساختمان و خیاطی در قالب نمایشگاه «مبعث» کانون «بلال حبشی»

نجفي‌پور، با اشاره به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري «بلال حبشي» روستاي اسلام‌آباد به مناسبت فرارسيدن عيد مبعث گفت: بچه‌هاي مسجد در راستاي بزرگداشت اين عيد بزرگ، در قالب برگزاري نمايشگاه مبعث در اين مسجد، مبادرت به ارايه خدمات رايگان فني اتومبيل، موتورسيکلت، ساختمان و خياطي مي‌کنند.
شناسه خبر : 44847 تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

«مجتبی نجفی پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان هرمزگان، در مورد ویژه‌برنامه‌های کانون فرهنگی هنری «بلال حبشی» روستای اسلام‌آباد، به مناسبت عید مبعث بیان کرد: کانون فرهنگی هنری بلال حبشی روستای اسلام آباد، در قالب نمایشگاهی که در راستای گرامیداشت این ایام برگزار شده است، مبادرت به ارایه انواع خدمات فنی اتومبیل، خدمات ساختمان و خیاطی به صورت رایگان به اهالی روستاهای بخش بیکاه شهرستان رودان کرده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری «بلال حبشی» روستای اسلام آباد، با بیان اینکه این نمایشگاه متشکل از 21 غرفه در محوطه مسجد و فضای بیرونی آن است، تصریح کرد: بخش خدمات اتومبیل این نمایشگاه شامل صافکاری با حضور چهار استادکار، بخش مکانیکی با حضور 2 استادکار و جلوبندسازی، تنظیم موتور، باطری سازی و کولر خودرو، نیز هر کدام با یک استادکار  فعالیت کرده به مردم روستا به صورت رایگان خدمات ارایه می کنند.


وی از لوله کشی، برق کشی، کاشیکاری، گچکاری و بنایی به عنوان خدمات بخش ساختمان این نمایشگاه نام برد و تصریح کرد: خدمات تعمیر موتورسیکلت نیز در یک غرفه ارائه می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری بلال حبشی روستای اسلام آباد بخش بیکاه ادامه داد: خیاطی ویژه بانوان، نقش حنا ویژه دختران خردسال و پخت غذا و نان های سنتی، خرماروغنی، حلوا و کلوچه محلی از دیگر خدماتی است که به صورت رایگان در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.


نجفی پور با بیان اینکه نمایشگاه 29 بهمن ماه به مدت یک روز برگزار می شود، تصریح کرد: در صورت حمایت خیرین این کار جهادی استمرار خواهد یافت و در ماه یک روز خدمات رایگان به نیازمندان ارائه می شود.


وی افزود: نمایشگاه ارائه خدمات رایگان فنی اتومبیل و ساختمان و خیاطی با همکاری هیات امنا مسجد بلال و هیات مذهبی مسجد برپا خواهد شد.