بحث امنیت روحی و روانی در مقوله حجاب، بحث مورد توجه است
بحث امنیت روحی و روانی در مقوله حجاب، بحث مورد توجه است

بحث امنیت روحی و روانی در مقوله حجاب، بحث مورد توجه است

اسلامی گفت: در مقوله حجاب، بحث امنیت روحی و روانی جامعه است که بیشتر مورد توجه است و بسیاری از بانوانی که حتی پوشش کامل و صحیحی ندارند نیز بر این باور هستند و امنین روحی را مورد تاکید خود می دانند.
شناسه خبر : 1252917 تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسین اسلامی امروز چهارشنبه (26 بهمن) در نشست خبری شرح مطالبات مردمی در حوزه های آسیب های اجتماعی، خانواده، عفاف و حجاب گفت: بحث های زن و خانواده، زن و آزادی امروز بسیار مورد هجمه و توجه دشمن قرار گرفته است و بانوان در جامعه ما با هر نگاهی تاثیرگذار هستند.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس خاطرنشان کرد: در مقوله حجاب، بحث امنیت روحی و روانی جامعه است که بیشتر مورد توجه است و بسیاری از بانوانی که حتی پوشش کامل و صحیحی ندارند نیز بر این باور هستند و امنین روحی را مورد تاکید خود می دانند.

مدیر مرکز فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز با تاکید بر اینکه ما به کار کارشناسی و علمی نیاز داریم تا به نتایج خوبی برسیم، اظهار داشت: شکاف های جامعه فرصت فعالیت و هجمه را به دشمن می دهد و باید این شکاف ها به شکل هنرمندانه برطرف شود و در خصوص قوانینی که مصوب می شود، باید به این نکته توجه داشت که برای همه کشور نمی توان نسخه واحدی پیچید و همه نقاط کشور از شرایط مختلفی برخوردار هستند.

اسلامی افزود: هیجانات جوانان و نوجوانان در سطح جامعه باید درنظر گرفته شده و به سمت درست و خوب هدایت شود تا جامعه دچار ولنگاری و آسیب اجتماعی نشود و این در حالی است که در این خصوص برای حضور میدانی نسل امروز و هدایت آن تلاش و اقدامی صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر داشتن نگاه مهربانانه در اجرای برنامه ها به ویژه در حوزه عفاف و حجاب، گفت: علاوه بر نگاه رنگین کمانی به همه اقشار مختلف جامعه باید به این اصل توجه داشت که نگاه قهری باید در مرحله آخر باشد.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس تصریح کرد: امروز مطالبه جدی مردم است و این مردم از تنها به قشر خاص مذهبی و متدینین تعلق ندارند بلکه همه مردم مطالبه جدی در حوزه عفاف و حجاب دارند چرا که امنیت روانی برای آنها مهم است.

اسلامی افزود: فضا را فراهم کنیم برای حضور مه قشر های جامعه و این کاری است که امروز شکل نگرفته است.

پایان پیام/ 130